کد خبر: ۱۵۰۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰

29 کشته و زخمی در نخستین روز سال 91

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با آغاز سال نو و شروع مسافرت ها، در نخستین روز بهار 25 نفر مصدوم شده و چهار نفر در محورهای مواصلاتی استان جان باختند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: به دنبال واژگونی یک دستگاه پراید در ساعت 7:15 صبح اولين روز فروردين سال 91 در اتوبان پیامبر اعظم(ص)، نرسیده به عوارضی، دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

حبیب حسین‌قلی‌زاده گفت: مصدومین حادثه توسط پایگاه فوریتهای 11 تبریز و هلال احمر به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده مرند- جلفا روبروی شهرک صنعتی در ساعت 14:40 بعد از ظهر اول فروردين خبر داد و افزود: در این حادثه که اتوبوس از تهران عازم ارمنستان بود، دو نفر فوت كرده و21 نفر زخمی شدند.

وی یادآور شد: مراکز یک و دو مرند، پیام، کوشکسرای، عریان تپه، یامچی، هلال احمر، دو آمبولانس بیمارستان مرند و یک آمبولانس آتش نشانی مصدومین را به بیمارستان مرند انتقال دادند.

حسین‌قلی‌زاده گفت: متاسفانه اکثریت تصادفات در نزدیکی شهرها و 30 کیلومتری شهرها به هر دلیل اعم از خواب آلودگی راننده و یا عجله برای رسیدن، به وقوع می پیوندد.

وی از رانندگان خواست، وقتی بر سر صحنه تصادف حاضر می شوند و مصدوم در ناحیه کمر و یا گردن اظهار نارضایتی می کند، چون احتمال ضایعه ی نخاعی وجود دارد، مصدوم را به هیچ عنوان حرکت ندهند و فقط مصدوم را با پتو بپوشانند تا زیاد احساس سرما نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین