کد خبر: ۱۵۰۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸

شتر 4 نفر را مجروح کرد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن چهار سرنشین یک خودرو پژو در اثر برخورد با یک شتر خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات استان قم، محمد جواد باقری با بیان اینکه امروز جاده‌های استان، وضعیت خوبی داشتند اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته شاهد فضای امنی در جاده‌های سطح استان بودیم و تنها سه سانحه رانندگی موجب شد تا حدودی این آرامش از بین برود.

وی در ادامه با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پیکان در محور قم - اراک واژگون شده است اعلام کرد: در این حادثه رانندگی چهار نفر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند که توسط اورژانس 115 قم به بیمارستان نکویی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور جعفریه بیان کرد: این سانحه نیز سبب مجروح شدن پنج سرنشین آن شد که با کمک اورژانس 115 استان قم در محل حادثه درمان شدند.

به گزارش فارس،وی با بیان اینکه در محور قم - گرمسار یک دستگاه خودرو پژو با یک شتر برخورد کرده است گفت: این حادثه چهار زخمی بر جای گذاشت که با تلاش ماموران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم مجروحان به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین