کد خبر: ۱۵۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹

کروش برنامه های تیم ملی را اعلام کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: نشست اعضای ستاد راهبردی تیم ملی فوتبال صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.در این نشست که با حضور رئیس و دبیر کل فدراسیون به همراه اعضای این ستاد و کادر فنی تیم ملی برگزار شد سرمربی تیم ملی برنامه های پیشنهادی خود را تا خرداد ماه سال 92 ارائه کرد.

در ابتدای نشست علی کفاشیان-رئیس فدراسیون ضمن تبریک سال نو به کلیه اعضا و بیان این مطلب که این نشست دومین جلسه ستاد است، گفت: اعضای این ستاد از اجزای اصلی و اجرایی فدراسیون هستند و در این جلسه وظایف هر گروه را به طور کامل مشخص می کنیم.

در ادامه نشست کروش سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به نشست قبلی، کادر فنی تیم ملی برنامه ها، نیاز ها و خواسته های خود را به صورت یک برنامه پیشنهادی در این نشست ارائه می کند و همانطور که پیش از این نیز گفتم این برنامه ها باید به تصویب فدراسیون فوتبال برسد و از کلیه اعضا می خواهم که تمام تلاششان را برای کمک به تیم ملی انجام دهند.

در ادامه جلسه کروش کلیه برنامه های خود را تا پایان سال 92 ارائه کرد و دبیرکل فدراسیون اعلام کرد که کتابچه شرح وظایف به همراه برنامه های تصویب شده تیم ملی این ستاد تدوین و در اختیار مسئولین ذیربط قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین