کد خبر: ۱۵۰۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵

خبرچین رئال مادرید سرانجام معرفی شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: از مدتها قبل نامش در ستون شایعات روزنامه های اروپایی به اشکال مختلف مطرح بود.

جایگاهش در ماه گذشته در تیم متزلزل شده و نفوذ گذشته را در بین بازیکنان نداشت. بعضی ها تساوی های اخیر مقابل ویارئال و مالاگا را ناشی از اشتباهات عمدی او می دانستند ولی حالا حتی روزنامه آ اس که از سرسخت ترین حامیان او در جدالی چند ماهه با ژوزه مورینیو بود دیگر دلیلی برای پنهان کردن نامش نمی بیند و همه آن شایعات به واقعیت بدل شده‌اند.
ماجرا از بازی جام حذفی سال گذشته کلید خورد. خبرچین رئال پس از آن درگیری مشهور به سراغ ژاوی و پویول رفت و وقتی با اعتراض مورینیو مواجه شد به صراحت گفت "مراودات من در زندگی خصوصی به کسی ربطی ندارد".

در بازی بعدی با بارسا در ژانویه گذشته، درگیری لفظی مورینیو با بازیکنان اسپانیایی باشگاه در تمرین روزپس از بازی، تیتر یک روزنامه مارکا در صبح روز بعد بود و تمام تلاش مورینیو از آن پس تلاش برای مجازات خبرچین بود. گرفتن بازوبند کاپیتانی از خبرچین ناموفق ماند و پس از آن انتشار اخباری مبنی برحضور مورینیو در انگلستان و تایید احتمال بازگشتش به ایتالیا حکایت از پیروزی این خبرچین داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ ولی بازیهای اخیر رئال و چهار امتیازی از دست رفته مقابل مالاگا و ویارئال سبب شد تا روزنامه آ اس در شماره امروز خود خبر از اختلاف جدید ایکر کاسیاس و مورینیو بدهد با این تفاوت که این بار رختکن هم حامی مربی پرتغالی است و حتی راموس پس از بازی با مالاگا کاسیاس را مقصر اصلی گلی که رئال در دقیقه 91 دریافت کرده دانست و مدافعان را در این ماجرا بی‌تقصیر معرفی کرد.

به نوشته آ اس شرایط کاسیاس در رئال مثل سال آخر رائول گونزالس در این تیم است و با توجه به اینکه مورینیو از فلورنتینو پرس دروازه‌بان جدیدی برای فصل آینده خواسته، باید دیر یا زود منتظر خبر خداحافظی کاسیاس یاغی باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین