کد خبر: ۱۵۰۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
مهمترین حوادث روز طبیعت

17 نفر در روز طبیعت دچار گازگرفتگی شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز مدیریت عملیات بحران اورژانس با اشاره به حوادث مهم امروز گفت: 17 تن در روز طبیعت دچار گازگرفتگی شدند. 

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز 17 نفر در کشور دچار گازگرفتگی شدند که اغلب آنها از مسافران نوروزی بودند. در مهمترین حادثه که ساعت 8 و 49 دقیقه صبح امروز به اورژانس گزارش شد، 9 نفر در یک چادر مسافرتی دچار گاز گرفتگی شدند. پس از اعلام حادثه امدادگران خود را به محل حادثه در حوالی روستائی در مرودشت رسانده و عملیات امداد رسانی را در محل انجام دادند.

وی با اشاره به دو حادثه رانندگی افزود: ساعت 9 و 23 دقیقه صبح امروز تصادفی در زرند کرمان به اورژانس اطلاع داده شد هفت دقیقه بعد نخستین گروه امدادگران خود را به محل حادثه رساندند. در نخستین بررسی ها مشخص شد یک دستگاه ون با خودروی تیبا برخورد کرده است. در این حادثه 15 تن مجروح شده بودند که با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند. یکی از مصدومان در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: در دومین حادثه مهم امروز یکدستگاه وانت در منطقه آتشگاه کرج واژگون شد که در جریان این حادثه هشت تن مصدوم شدند. مصدومان بلافاصله از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت عملیات بحران اورژانس درباره عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی در روز گذشته نیز گفت: دیروز اورژانس پیش بیمارستانی هفت هزار و 923 ماموریت انجام داد که هزار و 427 مورد آن مربوط به حوادث رانندگی بود. در جریان این حوادث هزار و 192 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند. همچنین به 742 بیمار قلبی، 356 بیمار تنفسی و 74 بیمار که دچار سکته مغزی شده بودند امدادرسانی صورت گرفت. 311 مورد مسمومیت غذائی و منوکسید کربن هم به اورژانس گزارش شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین