کد خبر: ۱۵۰۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵

"فری کثیف" تهمینه میلانی گم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محمد نیک‌بین» تهیه‌کننده سینما گفت: در سال جدید قرار است فیلم سینمایی «شیر یا خط» به کارگردانی تهمینه میلانی را بسازیم و هم‌اکنون در انتظار مجوز دریافت پروانه ساخت هستیم.

وی در ادامه افزود: پیش از این پروانه نمایش این فیلم با نام «فری کثیف» صادر شد اما بعد به دلایل تغییر نام کار، این پروانه ساخت گم شد و ما هم بخشی از پیش‌تولید کار را انجام داده بودیم که متوقف شد.

نیک‌بین ادامه داد: قرار است پروانه ساخت این فیلم تمدید شود و ما هم پیش‌تولید کار را از سر گرفته‌ایم اما هنوز هیچ یک از عوامل قطعی نشده است.

این تهیه‌کننده در ادامه در مورد ژانر و موضوع فیلم «شیر یا خط» نیز به فارس گفت: «شیر یا خط» فیلمی در ژانر اجتماعی است و داستان آن راجع به فقر فرهنگی و فرهنگ فقر است.

«محمد نیک‌بین» در پایان این گفت‌وگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» ساخته مریم میلانی نیز به فارس، گفت: بیشتر تمرکزمان را روی فستیوال‌های خارجی گذاشه‌ایم و امیدوارم این فیلم در فستیوال‌های خارجی نتایج درخشانی داشته باشد.

به گزارش فارس، «محمد نیک‌بین» تا‌کنون تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی چون «سوپراستار»، «یکی از ما دو نفر» و «تسویه حساب» به کارگردانی تهمینه میلانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین