کد خبر: ۱۵۱۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷

پروین: استقلال که باخت جگرم آتش گرفت

مدیریت رویانیان و کاردانی دنیزلی جواب داد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت:‌ مدیریت بحران رویانیان و کاردانی دنیزلی پرسپولیس را به این روزهای خوب خود رساند.

علی پروین در گفت‌وگو با فارس، درباره برتری 3 بر صفر پرسپولیس در خانه الغرافه قطر عنوان کرد: زدن ۲ گل در همان دقایق ابتدایی آب سردی بود روی پیکر الغرافه. اگر بچه‌ها دقت و پاس‌های زیبای هافبک‌ها را به گل تبدیل می‌کردند چه بسا الغرافه ۶ تایی می‌شد.

وی ادامه داد: مردم عاشق همین پرسپولیس هستند که ۹۰ دقیقه به فکر حمله باشد. این برد شیرین را به تک تک پرسپولیسی‌های عاشق و همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم. همچنین به رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با مدیریت بحران خود پرسپولیس را به این روزهای خوب رساند و به دنیزلی که نشان داد کاردان و استاد تاکتیک و تکنیک است، خسته نباشید و تبریک می‌گویم. دنیزلی نشان داده بازی خوان خوبی است. اگر به تعویض‌های او و ترکیبش دقت می‌کردید هم احتیاط داشت و هم الغرافه‌ای‌ها هر لحظه خطر را روی دروازه خود حس می‌کردند.

پروین خاطرنشان کرد: بچه‌ها فوتبال تک ضرب و کاملا منطقی همراه با خلاقیت به نمایش گذاشتند. شرایط طوری بود که کمتر کسی فرهاد مجیدی که بازیکن خوب و فرصت‌طلبی است را در زمین دید. از طرف دیگر وقتی قطری‌ها حمله می‌کردند به سد محکمی مثل خط دفاعی پرسپولیس برخورد می‌کردند. نصرتی و شیث بسیار با انگیزه و با تعصب ستون دفاعی پرسپولیس را حفظ کردند. البته نباید از کار خوب پولادی و علی عسگر هم گذشت. در خط هافبک نیز خلاقیت کریمی و دوندگی‌های آقازمانی و پس از آن مازیار زارع و پاس‌های بی‌نظیر نوری واقعا شاهکار بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: دست تک تک بچه‌ها درد نکند که روح تازه‌ای به هواداران دادند. درست است که پرسپولیس صدرنشین است اما بازیکنان نباید مغرور شوند.

پروین درباره شکست استقلال مقابل الجزیره امارات به فارس گفت: استقلالی‌ها هرچه زدند به در بسته خورد. باور کنید جگرم کباب شد و خیلی دلم سوخت اما اشکالی ندارد. انشاءالله بچه‌های استقلال همت و از گروه خود صعود کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین