کد خبر: ۱۵۱۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۱

دایی: می‌توانستیم ۵ گل به مس بزنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی راه آهن گفت: تمام تلاش‌مان این است که تکلیف راه آهن برای بقا به روزهای آخر کشیده نشود.

علی دایی پس از پیروزی 2 بر صفر برابر مس کرمان اظهار داشت: بازی را خوب شروع نکردیم. در نیمه اول بازی متعادل و توپ بیشتر در میانه میدان بود و خطرات جدی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. در نیمه دوم از همان ابتدا تیم برتر میدان بودیم و زمانی که مس ۱۰ نفره شد حملات بیشتری انجام دادیم. اگر امروز مهاجمان راه آهن دقت می‌کردند می‌توانستیم ۵ گل بزنیم.

وی در مورد پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر نحوه قضاوت محسن قهرمانی گفت: قضاوت قهرمانی مشکلی نداشت و حتی بعد از اخراج یک بازیکن مس سوت‌های او بیشتر به سمت مس می‌چربید. ما از جمله تیم‌هایی هستیم که بیشترین ضربه را از داوری خوردیم ولی امروز داوری مشکلی نداشت.

سرمربی راه آهن در مورد اخراج حسین کاظمی و عادل کلاه کج، گفت: این دو بازیکن به دلیل درگیری لفظی اخراج شدند.

دایی در مورد شکایت باشگاه راه آهن به کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد رای کمیته انضباطی گفت: تمام تلاش ما این است که دیدار با مس سرچشمه تکرار شود.

وی در مورد بازیکنان جوان تیمش گفت: امسال برای بازیکنان جوان ما سال کارآموزی بود. چند بازیکن اصلی راه آهن زیر ۲۰ سال هستند. من به آنها اعتقاد خاصی دارم و آنها باید به خود باوری برسند. مجتبی شیری که امروز به میدان آمد و روند بازی را تغییر داد می‌تواند بهتر هم شود.

به گزارش فارس، دایی تاکید کرد: با بهبود بازیکنان مصدوم ما وضعیت تیم راه آهن بهتر می‌شود و تمام تلاش‌مان این است که تکلیف راه آهن برای بقا در لیگ برتر به روزهای آخر کشیده نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین