کد خبر: ۱۵۱۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲

بازداشت رییس دفتر خاوری /هیات مدیره بانك ملی ممنوع الخروج شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده دادستان تهران از بازداشت رییس دفتر 'محمود خاوری' مدیر عامل سابق بانك ملی و ممنوع الخروج شدن هیات مدیره این بانك خبر داد.

' فراهانی' در پنجمین جلسه محاكمه متهمان پرونده فساد بزرگ مالی افزود: با بدست آمدن برخی ادله، رییس دفتر آقای خاوری بازداشت شد و هیات مدیره بانك ملی نیز ممنوع الخروج شدند.

نماینده دادستان تهران یادآور شد: تاكنون كیفرخواست 32 نفر از متهمان پرونده فساد بزرگ مالی صادره شده است و بیش از 100 نفر در رابطه با این پرونده متهم هستند.

فراهانی هیات مدیره بانك صادرات، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران شعب بانك های تات، گردشگری، ملی و ... را از دیگر متهمان این پرونده خواند و گفت: به اتهامات این افراد نیز در دادگاه دیگری رسیدگی خواهد شد.

پنجمین جلسه محاكمه متهمان پرونده فساد بزرگ مالی، صبح امروز - یكشنبه - در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی 'ناصر سراج' و با حضور ' ا.ش' معاون تامین منابع و سرمایه گذاری شركت امیرمنصور آریا به عنوان متهم و وكیل مدافع وی آغاز شد.

به گزارش ايرنا،در اواسط دادگاه، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در دادگاه حاضر شد و دو نفر دیگر از متهمان پرونده نیز در جلسه دادگاه حضور یافتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین