کد خبر: ۱۵۱۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸

پیش بینی نوسانات قیمت طلا در بازار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد کشتی‌آرای با اشاره به عدم تغییر قیمت‌های جهانی طلا از روز چهارشنبه هفته گذشته اظهارکرد: در چهار روز اخیر قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته و روند با ثباتی را طی کرده است.

وی با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت، افزود: در 10 روز آینده اتفاقات مهمی در حوزه سیاسی مانند نشست‌های سیاسی صلح سوریه روی می‌دهد که می‌تواند بر قیمت طلا تاثیر‌گذار باشد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در پاسخ به این سوال که با توجه به توقف پیش فروش سکه احتمال افزایش قیمت‌ها در آینده به این دلیل وجود دارد، گفت: توقف پیش‌فروش به دلیل نبود تقاضا صورت گرفت و با توجه به اینکه سکه‌های پیش فروش شده تا پایان ماه جاری عرضه خواهد شد، تاثیر خود را با توجه به روند قیمتی بازار جهانی در آن زمان قابل تحلیل خواهد بود.

به گفته وی، قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز 746 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته سه هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

کشتی‌آرای تصریح کرد:‌ نیم سکه با نرخ 376 هزار تومان، ربع سکه 197 هزار تومان و یک گرم طلای 18 عیار 76 هزار و 200 تومان و سکه یک گرمی هم 105 هزار تومان به فروش رسید.

به گزارش فارس،وی افزود: قیمت هر اونس امروز هزار و 634 دلار به فروش رسید و به دلیل تعطیلی بازار‌های بورس جهانی تغییری نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین