کد خبر: ۱۵۱۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴

مخالفت اتحادیه تعاونی های تولیدی با استیضاح شیخ الاسلامی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس هیأت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تولیدی سراسر کشور گفت: وزیر وزارتخانه کلیدی که دارای برنامه‌های محوری درخصوص تحقق شعار یاد شده می‌باشد را نباید به چالش و حاشیه کشاند.

مرادی افزود: همه باید به کمک مدیریت توانمند آقای دکتر شیخ‌الاسلامی اهداف متصوره وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تحقق بخشیم.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تولیدی سراسر کشور در گفتگو با پول نیوز تاکید کرد: در طلیعه سالی که به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و ارکان تحقق این شعار محوری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد، نمی‌بایست وزیر این وزارتخانه کلیدی که دارای برنامه‌های محوری درخصوص تحقق شعار یادشده می‌باشد را به چالش و حاشیه کشاند.

وی گفت: سازمان عظیم یادشده بیش از پیش به آرامش جهت برنامه‌ریزی نیازمند می باشد.

به اعتقاد مرادی، دکتر شیخ‌الاسلامی در فرآیند ادغام سه وزارتخانه درسال گذشته دارای مدیریتی مطلوب و بدون حاشیه بوده است و توانسته در طی مدت کمی با تدوین منشور کاری مفصل در حوزه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقشه راه آینده آن وزارتخانه را با درایت بالایی ترسیم نماید.

مرادی تصریح کرد: دکتر شیخ‌الاسلامی در حوزه تعاون با شعار کلیدی توانمندسازی تشکلهای تعاونی و اتحادیه محوری و توجه به اتاق های تعاون نسبت به این بخش اقتصادی در برنامه‌های ترسیمی خود گام های ارزنده‌ای را برداشته‌اند و در مجموع در مدتی کمتر از یک سال عملکرد ایشان در حوزه تعاون مثبت بوده و توانسته در این مدت کوتاه تعامل ارزنده‌ای را با مدیران اتحادیه‌ها و تعاونیها در حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف داشته باشند

وی ابزار امیدواری نمود که وزارتخانه تازه تأسیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازمند آرامش بوده و همه باید به کمک مدیریت توانمند شیخ‌الاسلامی اهداف متصوره این سازمان را تحقق بخشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین