کد خبر: ۱۵۱۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶

صالحی وزیر کار می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تهران امروز با انتقاد از غیر مرتبط بودن اظهارات صالحی وزیر خارجه با حوزه فعالیتش نوشت: محمد مهاجری در خبر آنلاین در مطلبی با انتقاد از توصیه های اخیر صالحی در موضوعات داخلی نوشت: انگار نه انگار که در حوزه سیاست خارجی مسئله ای وجود دارد. وی در ادامه با اشاره به غیر مرتبط بودن اظهارات صالحی با حوزه فعالیتش این گمانه را مطرح کرد که حرف های وزیر خارجه مقدمه این امر است که قرار است پس از استیضاح وزیر کار او جایگزین شود.‏ 

مهران مدیری کارمند وزارت اطلاعات است، صالحی جایگزین شیخ الاسلامی می شود، اهانت سروش به تشیع، سهمیه مادام العمر حج برای خاتمی، طوفان دوباره در نعلبکی اپوزیسیون، مدیر مسئول روزنامه ایران مجرم شناخته شد از جمله عنوان های اخبار ویژه روزنامه های 21 فروردین است.

به گزارش مهر، درصفحه‌‌ها و لابه‌لای ستون‌های روزنامه‌‌های امروز دوشنبه اخبار جالب و ویژه‌‌ای به چشم می خورد:

رانت 2 هزار تومانی در جیب دلالان موز!

روزنامه قدس در ستون "جهت اطلاع" به افزایش قیمت موز در بازار اشاره کرده و نوشته است: قیمت موز در حالی با شتاب بالایی قیمت کیلویی 4 هزار تومان را پشت سر گذاشته که دو روز گذشته این قیمت 3400 تومان بود و قیمت جهانی آن با ارز دولتی کیلویی 1411 تومان و با ارز 1900 تومانی هم 2180 تومان تمام می شود.

مهران مدیری کارمند وزارت اطلاعات است!

جوان همچنین در ستون "برداشت" خود در خبری با این عنوان و با اشاره به ساخت طنز ویدئویی "بمب خنده" از سوی مهران مدیری و واکنش شهرام همایون عنصر سلطنت طلب نسبت به ساخت این طنز ویدئویی بعد از گذشت دو سال نوشته شهرام همایون یکی از مدیران و مجریان شبکه های لس آنجلسی، مهران مدیری کارگردان طنز ویدئویی "بمب خنده" را عضو وزارت اطلاعات معرفی کرد. این عنصر سلطنت طلب بعد از گذشت حدود دو سال از انتشار غیر رسمی طنز ویدئویی بمب خنده با موضوع هجو شبکه های ماهواره ای اپوزیسیون خارج نشین و تلویزیون های لس آنجلسی که استقبال شدید مردم را به همراه داشت با عصبانیت تمام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران میدان را برای هنرمندانی مثل مهران مدیری باز گذاشته تا به اهداف خودش برسد. مهران مدیری با جمهوری اسلامی معامله کرده بود تا ما را به سخره بگیرد. همایون افزود: من تلاش می کنم هنرمندانی را که در خدمت جمهوری اسلامی هستند و به عضویت وزارت اطلاعات در آمده اند که مهران مدیری در راس آنهاست، شناسایی کنم. تمام سعی خود را می کنم تا پرونده ای علیه او درست کنم.

طوفان دوباره در نعلبکی اپوزیسیون

روزنامه کیهان در ستون "خبر ویژه" آورده است: نشست محفلی ۲۰ تن از عناصر متواری در واشنگتن برای هماهنگی محافل اپوزیسیون با مجادلات تازه ای همراه بود.‏ در این نشست که در جرج تاون واشنگتن برگزار شد افرادی از گروه های سلطنت طلب، تجزیه ‏طلب، تروریست (کومله)، مارکسیست و اصلاح طلب حضور داشتند، از جمله: شهریار آهی، خالد عزیزی، فاطمه حقیقت جو و همسرش ‏‏(محمد تهوری)، حسن شریعتمداری، کاظم علمداری، محسن سازگارا، اسماعیل نوری علاء، احمد باطبی، مهران براتی، علی ‏میرسپاسی، علی افشاری، امیرحسین گنج بخش، آرش غفوری، شهره عاصمی، آرام حسامی ... این نشست در ادامه نشست مخفیانه استکهلم سوئد که با افتضاحات بیشماری همراه بود، اما متأثر از شکست پروژه تحریم انتخابات مجلس ‏در ایران و آشکارتر شدن بن بست فتنه سبز برگزار شد. به همین دلیل هم تایید بر اعلام تداوم حرکت های براندازانه علنی نظیر جنبش ‏سبز یا بازگشت به شعار اصلاح طلبی و مرزبندی با جنبش سبز باعث مجادلاتی میان حضار شده است. گزارش بالاترین دراین زمینه حاکی است تأکید نماینده کومله (خالد عزیزی) بر فدرالیسم و حقوق ملیت ها در ایران با اعتراض برخی ‏حاضران مواجه شد. همچنین اظهارات آرش غفوری نیز که معتقد بود برای ادامه حرکت باید به اصل جمهوری اسلامی و قانون اساسی ‏احترام گذاشت، باعث اعتراضاتی شد. وی گفته است: هدف جنبش سبز ایجاد موازنه میان جمهوری اسلامی و نیروهای منتقد، و نهایتاً بازگشت اصلاح طلبان به حاکمیت بوده ‏است. او همکاری سبزها و اصلاح طلبان با گروه های برانداز را منتفی و زیانبار اعلام کرد که همین سخن نیز مورد اعتراض برخی حضار از ‏جمله شهریار آهی و نوری علاء قرار گرفت. وی همچنین گفته است اصلاح طلبان مخالف ایده هایی نظیر رفراندوم برای تغییر نظام هستند. گزارش بالاترین حاکی است تأکید برخی برگزارکنندگان نشست برای حذف کلمه براندازی از طرح های علنی قابل ارائه به جلسه، ‏مجادلاتی را میان حضار برانگیخته است. یادآور می شود برخی رسانه های ضد انقلاب درباره نشست مخفیانه و پشت درهای بسته «استکهلم» تصریح کرده بودند که موساد ‏اسرائیل مشغول مزدورگیری است. مشارکت چشمگیر ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شکست سنگین خط تحریم، بسیاری از معادلات ‏اپوزیسیون را به هم ریخت و باعث شد تا طیفی از اصلاح طلبان - حتی کسانی نظیر عبدی- بر شماتت اپوزیسیون خارج نشین و ‏تندروهای آنها بپردازند.

سهمیه مادام العمر حج برای خاتمی

تهران امروز در ستون "باشگاه سیاسی" به نقل از مشرق نیوز خبر داد که محمد رضا عارف با استفاده از سهمیه محمد خاتمی به همراه خانواده به حج عمره رفته است. در زمان ریاست جمهوری خاتمی پادشاه عربستان سهمیه مادام العمر 30 نفره حج برای محمد خاتمی مقرر کرد.

صالحی جایگزین شیخ الاسلامی می شود!

تهران امروز همچنین با انتقاد از غیر مرتبط بودن اظهارات صالحی وزیر خارجه با حوزه فعالیتش نوشت: محمد مهاجری در خبر آنلاین در مطلبی با انتقاد از توصیه های اخیر صالحی در موضوعات داخلی نوشت: انگار نه انگار که در حوزه سیاست خارجی مسئله ای وجود دارد. وی در ادامه با اشاره به غیر مرتبط بودن اظهارات صالحی با حوزه فعالیتش این گمانه را مطرح کرد که حرف های وزیر خارجه مقدمه این امر است که قرار است پس از استیضاح وزیر کار او جایگزین شود.‏

استاندار بوشهر: منشی زن ممنوع!

روزنامه ملت ما در ستون "غیر رسمی" به اظهارات استاندار بوشهر در نشست با مدیران اجرایی این استان مبنی بر عدم فعالیت منشی های زن در دستگاه ها اشاره کرده و آورده است: استاندار بوشهر گفت: طرح تفکیک تا پایان فروردین ماه در همه دستگاه های اجرایی استان بوشه رباید اجرا شود و هیچ دستگاهی نباید منشی زن داشته باشد. به گزارش فارس، محمد حسین جهانبخش صبح دیروز در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی اظهار داشت: همچنین هیچ دستگاهی نباید منشی زن داشته باشد. وی تصریح کرد: یکی دو دستگاه اجرایی مانده بودند که منشی زن داشتند که آنها نیز در این زمینه اقدام کردند. جهانبخش افزود: امسال بنا داریم طرح فرم اداری متحد الشکل را در دستگاه ها اجرا کنیم که به زودی به دستگاه ها ابلاغ می شود.

اسرائیل گونتر گراس را ممنوع الورود کرد

در ستون "سایه خبر" روزنامه جام جم در خبری می خوانیم: رژیم صهیونیستی گونتر گراس، برنده جایزه نوبل را به دلیل شعری ضد صهیونیستی از عوامل نازی خطاب کرد و اعلام کرد اجازه ورود به اسرائیل را به او نخواهد داد.

اهانت سروش به تشیع

جام جم همچنین به گفتگوی عبدالکریم سروش با سایت ضد انقلابی جرس در خصوص تشیع اشاره کرده و نوشته عبدالکریم سروش در گفتگو با سایت ضد انقلابی جرس با عنوان "شیعه محتاج رفورم است" ضمن اهانت به تشیع خواستار حذف لعن قاتلین شهدای کربلا از زیارت عاشورا شد. وی گفت: متاسفانه نه تنها عوام شیعه این کار را می کردند، بلکه علمای شیعه هم این کار را می کردند و می کنند، حتی زیارت هایی را هم که برای امامان و خصوصا برای امام حسین تدوین کرده اند، متضمن این گونه لعن ها و نفرین فرستادن هاست. سروش همچنین با بیان اینکه دین یک قرائت رسمی ندارد، گفت: به ما آموخته اند که در میان همه ادیان جهان، اسلام و در میان همه فرق اسلام، فقط تشیع است که محبوب خداوند است. اینها سخنانی است که نوعی کبر و یکسره به زبان آنهاست. وی شیعه را یک "فرقه" معرفی کرد.

نگذاشتند طراحان سئوال از رئیس جمهور رای بیاورند!

روزنامه ایران در ستون "دیگه چه خبر؟" نوشت: باخبر شدیم که حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس هشتم که در انتخابات مجلس نهم موفق به کسب رای نشده در گفتگو با یک روزنامه اصلاح طلب مدعی شده اراده ای در کار بوده تا طراحان سئوال از رئیس جمهور در انتخابات رای نیاورند. وی در این خصوص می گوید: "روزنامه دولتی ایران به درستی فردای انتخابات تیتر زد، طراحان سئوال از رئیس جمهور رای نیاوردند. اما باید به آنها گفت:این رای نیاوردن به خواست مردم نبود! بلکه اراده ای در کار بود تا نمایندگان منتقد از راهیابی به مجلس باز بمانند."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین