آفتابنیوز : آفتاب: به گزارش ايکو پرس دکتر حسين نجاري قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در امور توليد با بيان اين مطلب گفت : براساس نقشه راه 91 ايران خودرو ، اين شرکت کسب 51 درصدي سهم تعدادي و 60 درصدي سهم ريالي بازار داخلي را نشانه رفته است .
وي افزود : ايران خودرو دستيابي به کيفيت و قيمت رقابتي محصولات را به عنوان يک فرهنگ سازماني درخود ترويج داده و برنامه هاي بهبود جهشي کيفيت محصولات را درتمامي سطوح و زنجيره ارزش ساز شرکت دردستور کار قرار داده است .
وي با اشاره به اينکه مجموعه ايران خودرو براي حرکت به سوي جهاني شدن وورود به بازار هاي جهاني نياز مند کسب دانش طراحي و توسعه محصولات جديد به عنوان يکي از اصلي ترين مزيت رقابتي است ، خاطر نشان ساخت : تکيه بر نيروي انساني متخصص موجود در شرکت و مراکز تخصصي و دانشگاهي کشور پشتوانه ايران خودرو در تحقق اين هدف کليدي است .
نجاري تصريح کرد : دراين راستا حداقل سه درصد از ميزان فروش به تحقيق و توسعه و اجراي پروژ هاي مرتبط در سال 91 تخصيص مي يابد .
قائم مقام مدير عامل ايران خودرو تاکيد کرد : سهم برند ملي در سبد محصولات حداقل 30 درصد هدف گذاري شده است .