کد خبر: ۱۵۱۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
حبیب کاوش عنوان کرد

«نارنجی پوش» و «چگونه میلیاردر شدم» چهارشنبه به نمایش درمی‌آید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز (21 فروردین) شورای صنفی نمایش مقرر گردید فیلم «نارنجی‌پوش» در گروه سینمایی قدس جایگزین فیلم «خصوصی» شود.

وی در ادامه گفت: اگر پخش آمادگی لازم را داشته باشد این فیلم از امروز هم می‌تواند در این گروه سینمایی به نمایش درآید زیرا فیلم این گروه از پرده سینماها برداشته شده است.

وی درادامه به اکران فیلم «چگونه میلیاردر شدم» اشاره کرد و گفت: گروه سینمایی آفریقا پس از «گشت ارشاد» قرارداد با فیلم «چک» داشت اما پخش کننده فیلم آمادگی لازم برای اکران این فیلم را نداشت به همین دلیل فیلم سینمایی «چگونه میلیاردر شدم» در گروه سینمایی «آفریقا» جایگزین فیلم «گشت ارشاد» از روز چهارشنبه 23 فروردین ماه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: پس از پایان اکران فیلم «قلاده‌های طلا» در گروه استقلال فیلم سینمایی «سیب و سلما» به نمایش درخواهد آمد. مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری در تاریخ 25 دی ماه طی نامه‌ای به شماره 2517/92 تقاضای خود را مبنی برنمایش فیلم در اکران دوم عید را به ثبت رسانده است. طبق این نامه که در شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده است این فیلم پس از پایان اکران قلاده‌های طلا به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش فارس،وی در خاتمه افزود: بسیاری از دوستان به دلیل ناامنی که پیش آمده است مایل به نمایش فیلم خود نیستند و متاسفانه برخی از پروژه‌ها که در مرحله پیش تولید بودند به دلیل ناامنی در سینما متوقف شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین