کد خبر: ۱۵۱۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۸
رويانيان:

فدراسيون تحت تاثير دست‌هاي پشت پرده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رویانیان در برنامه شب گذشته نود در مورد اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و داماش گیلان گفت: برای داوران احترام قائلم اما متاسفم که مدیریت ناصحیح باعث شده در بازی های فشرده پایان فصل داورانی انتخاب شوند که با اشتباهات خود به تیم ها ضربه می زنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدار با نفت، الغرافه و الشباب نشان داد که پرسپولیس جدید شده اما در دیدار با داماش اشتباهات داوری به ما ضربه زد. این اشتباهات تحت تاثیر دست هایی است که باید به آن توجه کنیم. اشتباه داوری در بازی با داماش تاثیرگذار بود و من این مسئله را به طور قانونی و جدی تا آخر پیگیری می کنم.

رویانیان با اشاره به حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر 2 امتیاز از پرسپولیس تصریح کرد: انگار فاجعه بین المللی و یا یک اتفاق بزرگ انسانی رخ داده که کمیته انضباطی بدون شنیدن نظر ما و بدون خواستن مدرکی از باشگاه پرسپولیس سریع و با عجله رای خود را صادر کرد. فدراسیون فوتبال فقط به دنبال معلول هاست نه علت ها و به علت ها توجهی نمی کند. باشگاه ها و هواداران را راحت محروم می کنند اما شما چه کرده اید؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بحث استقلال فدراسیون مطرح شد و من به عنوان یک مدیر دولتی از آن حمایت کردم اما الان می گویم که فدراسیون فوتبال مستقل نیست و تحت تاثیر دست های پنهان قرار دارد. چهار پنج بازیکن ما را قبل از بازی با سپاهان محروم می کنند و همچنین رای به کسر دو امتیاز از پرسپولیس می دهند و به طور مستقیم سه میلیارد تومان به باشگاه ما ضربه می زنند.

وی افزود: پرسپولیس را سه بر صفر بازنده و دو امتیاز هم از ما کسر می کنند بعد از کاپیتان پرسپولیس تقدیر می کنند. کاپیتان پرسپولیس یعنی تیم پرسپولیس، رفیعی دو بازیکن تیم ما را اخراج کرد اما هیچ کدام از بازیکنان ما به داور بی احترامی نکردند. چه زمانی بازیکنان ما تماشاگران ما را تحریک کردند؟ داور بود که با اشتباهاتش تماشاگران را تحریک کرد.

رویانیان اظهار داشت: من سرباز این کشورم و به شرافت من توهین شده است. در آخرین روزهای لیگ برای دو امتیاز آدم می کشند و به بازیکنان من پیامک می زنند. پای دلال ها و واسطه ها به میان آمده است و به کاپیتان صبا می گویند برای هر مسابقه 10 میلیون تومان بگیر و کوتاه بیا. آقای کفاشیان! رئیس کمیته داوران و رئیس کمیته انضباطی، ما را ساده گیر آورده اید؟!

وی تاکید کرد: رای کمیته انضباطی متناقض بود. از یک طرف کاپیتان پرسپولیس تشویق می شود و از سوی دیگر ما جریمه و کسر امتیاز می شویم. پس منِ مدیرعامل، بازیکنان دیگر و سرمربی هیچ نقشی در این میان نداشتیم؟ چرا باشگاه را جریمه می کنید؟ چرا در ان فصل 8 امتیاز از ما کم می کنید؟


رویانیان گفت: این تصمیم ها یک طرفه است و باید بدانند با تیم بزرگ کشور طرف هستند. کجا بازیکن پرسپولیس تماشاگران را تحریک کرده اند؟ به من بگویید تا بدترین برخورد را با او بکنم. هر کسی ذره ای عقل و شعور داشته باشد رفتار تماشاگران را تایید نمی کند اما اصلا ثابت کنید آنها تماشاگران تیم ما بودند! آنها هواداران ما نبودند!

به گزارش فارس،مدیرعامل پرسپولیس در مورد بحث تبانی در فوتسال گفت: مگر من مرده ام که بخواهم مدارک تبانی را به کمیته انضباطی بدهم؟ آنها با من قرارداد دارند و من هم با آنها برخورد می کنم. من به عنوان مدیر باشگاه گفته ام که تبانی بوده و نیازی به ارائه مدارک به کمیته انضباطی نیست و معاون من هم اشتباه کرده که چنین حرفی زده است.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین