کد خبر: ۱۵۱۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹

باشگاه مس:داور گل مردود استقلال را قبول کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  چند روز پس از اینکه مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه و قبل از دیدار حساس این تیم مقابل استقلال اظهار امیدواری کرده بود این‌بار اشتباهات داوری به ضرر تیمش نباشد اما در دیدار مقابل استقلال بازهم داوری اشتباهاتی داشت تا این بار سخنگوی باشگاه به انتقاد شدید از سازمان لیگ بپردازد. 

شکست مس سرچشمه در دیدار مقابل استقلال، زمینه‌ای ایجاد کرد تا علی رمضانی در گفت‌وگویی انتقادهایی را متوجه مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران کند. او در ابتدا قضاوت داور بازی را «جانبدارانه» دانست و گفت: "البرز حاجی پور کاری از پیش تعیین شده را انجام داد". به نظرمن برنامه‌ریزی شده بود تیم ما را ببازانند. دلیلی برای این اتفاق پیدا نکردیم، مگر اینکه یک جا نکته و سناریوی از قبل تعیین شده باشد. در همان روز بازی هم هواداران مس سرچشمه به داور معترض بودند،در نیمه نخست و بعد از گل ما و در دقیقه 41 شاهد شاهکار داور و کمک داور بودیم.
 
گل صد در صد آفساید را برای استقلالی ها صحیح اعلام کرد و شیرازه تیم ما را از هم پاشاند و در نیمه دوم هم به راحتی از خطایی که روی سامره در محوطه جریمه حریف انجام شد و همچنین توپی که با دست بازیکن استقلال درون محوطه جریمه برخورد کرد و 2 خطای صد در صد پنالتی عبور کرد.حتی به علت تمارض های آرش برهانی باید این بازیکن را اخراج می کرد. وقتی همه اینها را در کنار هم می‌گذاریم، معنا پیدا می‌کند!

*اعلام یک گل مردود و نادیده گرفتن دو پنالتی!!

سخنگوی باشگاه صنایع مس سرچشمه عنوان کرد حاجی پور یک گل صد در صد مردود برای استقلال در این بازی را صحیح اعلام کرد وقتی خود داور و کمک داور و تمامی حاضرین در ورزشگاه به راحتی می توانستند این آفساید را تشخیص دهند و واکنش بازیکنان هم مشخص است، چرا این گل را صحیح اعلام می کند. متاسفانه بعد از کمانی و بازی با صبا که به ضرر ما قضاوت شد و اعتراضات ما هم با محرومیت سرپرست و بازیکنان ما همراه شد یکشنبه نیز داوران بازی ظلم بزرگی در حق ما کردند.»

رمضانی در پاسخ به این سوال که «چرا فکر می‌کنید می‌خواستند در این بازی مس سرچشمه بازنده شود؟»، عنوان کرد: «هرچند ما در بسیاری از مسابقات در طول این فصل و به استناد به نظر کارشناسان و اصحاب رسانه مغلوب اشتباهات داوری شده ایم ، اما من این قضایا و اتفاقاتی که در دیدار با صبای قم و استقلال رخ داد را سالم نمی‌بینم»حتی بعد از دیدار با صبای قم و در عین ناباوری کمیته انضباطی بازیکن و سرپرست ما را محروم کرد، آنهم دو جلسه و داوران هیچ!!!

وی در رابطه با توهین هواداران کرمانی به آرش برهانی گفت: آرش برهانی را خیلی خوب می شناسم و اما مطمئن باشید معدود افرادی که به این بازیکن ارزشمند کرمانی توهین کردند از هواداران مس سرچشمه نبودند چونکه ما در دیدار با استقلال و در استادیوم شهید باهنر کرمان کمتر از 1000 نفر هوادار داشتیم که آنها نیز در ابتدای بازی آرش را تشویق کردند و سایر افراد یا از طرفداران پرسپولیس بودند و یا مس کرمان.

سخنگوی باشگاه مس سرچشمه در ادامه این گفت‌وگوی خود ادامه داد: متاسفانه بعد از صعود مقتدرانه مس سرچشمه به لیگ برتر انواع و اقسام موانع بر سر راه باشگاه از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گذاشته شد، از عدم تایید صلاحیت استادیوم شهر سرچشمه گرفته تا اشتباهات مداوم داوری. بعد از صعود تیم ما به لیگ برتر اعلام کردند این تیم نمی تواند در لیگ برتر شرکت نماید، یک روز گفتند دو تیم از یک شرکت نمی شود، یک روز گفتند استادیوم مورد تایید نیست، یک روز گفتند ارتفاع شهر سرچشمه از سطح دریا زیاد است، یک روز گفتند شهر سرچشمه امکانات ندارد، به هر شکل ممکن خواستار حضور تیم مس سرچشمه در لیگ برتر نبودند.حال آنکه تعدادی از کسانی که در فدراسیون فوتبال حضور داشتند آمدند و امکانات شهر سرچشمه را از نزدیک دیدن نمودند شگفت زده شده و امکانات باشگاه و شهر را تحسین نمودند. سازمان لیگ با برگزاری بازیهای مس سرچشمه در کرمان بزرگترین ظلم را در حق مردم شهرهای سرچشمه و رفسنجان انجام داد. در حالی که استادیوم و شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهر سرچشمه به مراتب بهتر و برتر از بسیاری از استادیوم های تیمهای لیگ برتری است. به جرات می توانم بگویم تیم فوتبال و باشگاه صنایع مس سرچشمه یکی از سالمترین باشگاه های فوتبال در ایران است. تیمی که مقتدرانه و با صرف هزینه ایی کمتر از 900 میلیون تومان به لیگ برتر صعود می کند و در هیچیک از تمامی دیدارهایی که این تیم طی مدت دو سال حضور در لیگ دسته اول انجام داد کوچکترین مشکل و حاشیه ایی به وجود نیامد.

*از شرفی حمایت کردیم چون انسان بسیار سالمی است

رمضانی در ادامه صحبت هایش و در رابطه با حضور اصغر شرفی در این تیم افزود: شرفی مربی بسیار بزرگی است و یکی از مربیان بسیار سالم در فوتبال است، کسی که نه باند دارد و نه رابطه و ضابطه. باشگاه مس سرچشمه در لیگ برتر نیز با بودجه پایینی بسته شد که به جرات می توانم بگویم این هزینه کمتر از یک سوم هزینه بسیاری از تیم های صاحب نام می باشد.هر چند که تمامی اختیار و مسئولیت فنی و جذب بازیکنان تیم فوتبال با سرمربی تیم بود و خود آقای شرفی به خاطر صداقت بیش از حد در جذب بازیکن فریب معدود افراد غیرفوتبالی و در ظاهر دوستان خود را خورد و خود هم اعتراف کرد اما به صراحت می گویم ایشان یکی از سالمترین و صادقترین و بزرگترین مربیان فوتبال است و امیدوارم در آینده هم بتوانیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم.

*ناراحتی از حضور بیشتر هواداران استقلال

به نظرم تماشاگران کرمانی باید در وهله اول طرفدار تیم شهر و زادگاه خود باشند و در این زمینه با صحبتهای آقای شرفی کاملا موافقم، زمانی که در دیدار با استقلال اکثر تماشاگران و حاضرین در ورزشگاه را استقلالی دیدم تا مسی بسیار ناراحت شدم، روزگاری نه چندان دور در همین ورزشگاه صد در صد تماشاگران طرفدار مس بودند و نه هیچ تیمی.

قطعا با برگزاری مسابقات در شهر سرچشمه این تیم در لیگ برتر ماندگار می شد.

به گزارش فارس،به نظرم کار برای مس سرچشمه بسیار سخت شده است اما قطعا با برگزاری مسابقات در شهر سرچشمه این تیم در لیگ برتر ماندگار می شد. جا دارد از زحمات اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین کادر فنی و بازیکنان که با تمامی توان در کنار تیم بودند و هستند نهایت تشکر را داشته باشم و مطمئن باشید با سقوط تیم به لیگ دسته اول چیزی از ارزشی این عزیزان کم نمی شود و امیدوارم با کمک همه این عزیزان و حمایت هواداران پر شمار این تیم، اینبار تیمی قدرتمند را برای فوتبال این خطه از استان کرمان بسازیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین