کد خبر: ۱۵۱۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶

مظلومی: استقلال پنج فینال تا پایان لیگ پیش رو دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تاکید براینکه تیمش تا پایان مسابقات لیگ برتر پنج فینال پیش رو دارد، گفت: ما به این باور رسیده‌ایم که برای قهرمانی دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم. 

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - صبای قم که بعدازظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: ما به بازی دیگر تیم‌ها کاری نداریم و کار خود را با قدرت انجام می‌دهیم. تیم استقلال تا پایان مسابقات لیگ برتر پنج فینال پیش رو دارد که باید در تمامی این دیدارها پیروز باشد.

وی از انگیزه شاگردانش برای پیروزی در دیدارهای پیش رو یاد کرد و گفت: ما نمی‌نشینیم تا ببینیم حریفان استقلال در هفته‌های پیش رو چه می‌کنند و چقدر در این پنج بازی امتیاز از دست خواهند داد. ما به این باور رسیده‌ایم که برای قهرمانی دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال به تمجید از تیم صبای قم پرداخت و گفت: این تیم جوان یک مربی لایق به نام عبدالله ویسی دارد که تاکتیک مورد نظر خود را در مجموعه تحت هدایتش پیاده کرده است. صبا هم به مانند ما به سه امتیاز بازی نیاز دارد، چرا که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با دیگر تیم‌ها رقابت می‌کند.

مظلومی به اظهارات عبدالله ویسی اشاره کرد و گفت: همانطور که آقای ویسی گفته است یک امتیاز نه برای تیم صبا و نه تیم استقلال خوب نیست و بیشتر به سود رقیبان ماست. ما همچون صبا به دنبال سه امتیاز هستیم و اینکه با کمک هواداران خود به این مهم دست یابیم.

وی بازگشت بازیکنان آسیب دیده به تمرینات را از عوامل تقویت تیم استقلال برشمرد و گفت: با انگیزه و روحیه‌ای که بازیکنان دارند، مصمم هستیم در بازی عصر جمعه به پیروزی برسیم. خوشبختانه تیم این روزها با مشکل خاصی مواجه نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با رد شایعه حضور دروازه بان خارجی در این تیم گفت: وقتی هنوز تکلیف تیم برای فصل آینده مشخص نیست، چه کسی باید با دروازه بان خارجی مذاکره کند. من این خبر را تکذیب می‌کنم. این هم شایعه‌ای مانند دیگر شایعات است، به مانند همان شایعه‌ای که عنوان شده بود من با تیموریان درگیر شدم، آنهم در شرایطی که روح ما از این ماجرا بی خبر بود.

مظلومی از آمادگی مجتبی جباری خبر داد و اینکه او در بازی مقابل صبای قم در فهرست 18 نفره تیم استقلال جای دارد و افزود: خوشبختانه انگیزه بازیکنان ما دوچندان شده و همه می‌خواهند به موفقیت تیم کمک کنند. متاثر از همین انگیزه‌ای که عنوان کردم جباری و تیموریان زودتر از آنچه تصور می‌کردیم به تمرینات بازگشتند و سیدمهدی رحمتی نیز درحالی که تصور نمی‌شد به بازی مقابل صبا برسد با کمک پزشکان شرایط حضور در میدان را پیدا کرد.

وی در واکنش به این پرسش که "بازیکنان استقلال با قهرمانی در جام حذفی اشباع نشدند؟"، گفت: شاید اوایل و بعد از قهرمانی در این رقابت‌ها اینطور به نظر می‌رسید که بازیکنان اشباع شده‌اند اما امروز تمامی بازیکنان مصمم هستند جام دوم را کسب کرده و قهرمان لیگ برتر شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: من قبلا گفته‌ام و بازهم تاکید می‌کنم که اشتهای ما سیری ناپذیر است. ما دنبال قهرمانی در لیگ برتر و کسب رکوردی تازه هستیم. در عین حال امیدواریم در آسیا نیز قهرمان شده و در آینده به مقامی شایسته در این رقابت‌ها دست یابیم.

مظلومی انتظارات خود از هواداران استقلال را بدین صورت مطرح کرد: انتظار داریم هواداران مانند همیشه از ما حمایت کرده و 90 دقیقه پشت سر تیم باشند. هوادار استقلال نباید به حواشی توجه کرده و باید تنها فکرش کمک به این تیم باشد.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه تیم استقلال در مصاف با صبای قم با پشتوانه هوادارانش پیروز شود، افزود: امیدوارم تماشاگران عصر جمعه از تماشای یک بازی جذاب و تاکتیکی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تیمش با بازگشت بازیکنان مصدوم به ترکیب ایده‌آل ابتدای فصل می‌رسد، افزود: می‌گویند مظلومی بهانه آورده و نتایج نه چندان خوب تیمش در ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر را به دلیل مصدومیت بازیکنان عنوان می کند، درحالیکه به هیچ عنوان اینطور نیست.

مظلومی تصریح کرد: هر تیمی هم اگر جای استقلال بود و در یک برهه زمانی به ناگاه هفت، هشت بازیکن خود را به دلایل مختلف از دست می داد، دچار مشکل می‌شد، آنهم تیمی چون استقلال که کارش مبتنی بر تاکتیک تیمی است و تغییر بازیکنان در قالب تاکتیکی زمان می‌برد.

به گزارش مهر، وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بازیکنان جانشین به خوبی در ترکیب تیم جاافتاده و شرایط تیم استقلال رفته رفته بهتر شد تا جائیکه امروز بازیکنان انسجام خود را بازیافته و بهتر بازی می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین