کد خبر: ۱۵۲۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
به دلیل واژگونی اتوبوس در برخورد با یک اسب

اتوبوس مرگ در جاده فومن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدعلی رفیعی صبح امروز در جلسه آتش نشانی این شهر گزارشی از یک حادثه مرگبار در محور مذکور را ارائه داد.

وی، اظهار کرد: ساعت 8 و 47 دقیقه شب گذشته در اثر شدت برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک راس اسب در محور فومن به سراوان روستای کوزان شفت، راننده اتوبوس کنترل خود را از دست داد و از مسیر منحرف و واژگون شد.

این مسئول، ادامه داد: حادثه این واژگونی به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله با سه دستگاه خودروی اطفاییه و نجات به همراه 12 نفر نیرو به محل حادثه اعزام شدیم.

وی، خاطرنشان کرد: طبق گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه، خودروی اتوبوس در حال حرکت بود که با ورود یک راس اسب در اتوبان روبرو می‌شود و پس از برخورد با آن به طرف دیگر این محور منحرف و روی سقف خود واژگون می‌شود.

رفیعی، با اشاره به اینکه بر اثر این واژگونی تمام مسافران بر اثر مسدود شدن در و پنجره‌ها در داخل آن محبوس شدند، ابراز کرد: در اثر این حادثه 5 نفر از مسافران بلافاصله کشته و 27 نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند که نیروهای آتش‌نشان پس از 2 ساعت و 29 دقیقه تلاش از داخل اتوبوس مجروحان حادثه را خارج و با خودروی اورژانس به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش فارس از رشت،به گفته وی، اتوبوس مذکور از اردبیل عازم تهران بود که دچار این حادثه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین