کد خبر: ۱۵۲۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴

انصاري‌فرد:دعوت از کريمي بهترين خبر بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد حسن انصاری‌فرد، مدیر عامل باشگاه راه آهن با اشاره به آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: با توجه به فاصله 4 امتیازی تیم‌های هفتم با تیم راه‌آهن، می‌توان گفت که شایستگی ما قرار گرفتن در جمع 6 تیم اول بود.

وی افزود: در فصل جاری تیم ما به رغم اینکه تمریناتش را دیر شروع کرد و تنها چاره‌اش به خدمت گرفتن بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات باقی مانده بودند، اما با این وجود از لحاظ فنی و فوتبالی خوب کار کردیم و در بیش از 8 بازی در دقایق تلف شده گل دریافت کردیم.

مدیر عامل باشگاه راه آهن تاکید کرد: در این بین چند تیم روی خلاقیت بازیکنانشان مقابل ما به گل رسیدند اما اینها جزیی از فوتبال است. متاسفانه چیزی که بیش از حد عادی ما را اذیت کرد، اشتباهات داوری بود. زیاد نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم اما شاید در دو سه بازی از اشتباهات داوری نفع بردیم ولی در بیش از 10 بازی از اشتباهات لطمه خوردیم که این به ضرر ما تمام شد.

انصاری‌فرد در ادامه گفت: قبلا هم گفته بودم راه آهن در نیم فصل دوم نتایج خوبی می گیرد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و در بازی قبل یک داور جوان که امسال در رقابت‌های لیگ برتر سوت می‌زند بازی را بی‌حاشیه تمام و مدیریت کرد. تیم ما در شرایطی بازی را تمام کرد که گلزن اول خود امید عالیشاه را از دست داد اما علی دایی با جوانگرایی به نفراتی مثل مجتبی شیری که در تست ابتدای فصل او را انتخاب کرده بود، روحیه تیمی‌مان را حفظ کرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش با انتقاد از کسانی که نسبت به تکرار بازی راه آهن و مس سرچشمه اقدام نمی‌کنند، گفت: ما مصرانه خواهان تکرار بازی هستیم و از کمیته انضباطی انتظار داریم فارغ از تمامی حاشیه‌ها و اعتراضات باشگاه‌های دیگر این مسابقه را تکرار کنند. در آن بازی داور اشتباه تاثیرگذار داشت و به یک بازیکن دو کارت زرد نشان داد ضمن آنکه با وجود ادعای او که کارت زرد اول را اصلاح کرده است، اما معتقدیم او هیچ یک از این موارد را به مسئولان دو تیم و ناظران مسابقه منتقل نکرد و حالا امیدواریم کمیته انضباطی قانون را اعمال کند و این حق طبیعی باشگاه راه آهن است که بازی تکرار شود.

اعتقاد ما این است که این روش حمایت از بخش خصوصی نیست و مالکان باشگاه ما بیش از 8 میلیارد تاکنون خرج کرده مطالبات فصل گذشته را پرداخت کردند و 36 درصد قرارداد بازیکنان امسال را پرداخت کرده و حالا می‌خواهند قسط بعد قرارداد بازیکنان را بدهند اما ما موظفیم که از حق ضایع شدن باشگاه راه آهن دفاع کنیم.

مدیر عامل باشگاه راه آهن در خصوص برگزاری بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه تختی تهران گفت: دو فصل پیش بازی راه آهن و تراکتورسازی در ورزشگاه اکباتان برگزار شد و تماشاگران پرشور تبریزی به خوبی از تیم خود حمایت کردند. اما نمی‌دانم چرا بازی را به ورزشگاه تختی منتقل کردند اما ما برای سه امتیاز این بازی از تمام وجود خود استفاده خواهیم کرد. خوشبختانه بازیکنان ما روحیه خوبی دارند و علی دایی می‌خواهد از این 4 بازی حداکثر امتیازات را بگیریم و این مسئله را هم به بازیکنان گفته و هم در رسانه‌ها مطرح می‌کند.

به گزارش ورزش3،انصاری‌فرد در پایان با اشاره به دعوت ابراهیم کریمی به تیم ملی گفت: به جرات می‌توانم بگویم که این بازیکن یکی از بااخلاق‌ترین فوتبالیست‌هایی است که از زمان حضورم در این رشته می‌شناسم. به رغم اینکه او بیش از 12 سال در تیم‌های پایه راه آهن بازی کرده اما حتی راضی نیست به عنوان کاپیتان دوم بازوبند را به دست ببندد. او کمتر مصدوم و محروم می‌شود و همه ساله پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های دیگر دارد اما به راه آهن وفادار مانده است. بدون شک بهترین خبر امروز دعوت کریمی به تیم ملی فوتبال بود و ما می‌دانیم کی‌روش بی‌دلیل دست به انتخاب کریمی نزده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین