آفتابنیوز : آفتاب: به گزارش ایکو پرس سید علی جعفری در اولین نشست تخصصی گروه صنعتی ایران خودرو با اصحاب رسانه در سال جدید با بیان این مطلب گفت : شاخص رضایت مشتریان از خدمات سرویس در محل شرکت امداد خودرو ایران 84درصد بوده و در تلاش هستیم تا با جذب بیشتر سرمایه گذاران در سطح کشور علاوه بر توسعه مراکز خدمات دهی در محل مورد درخواست مشتری، این عدد را افزایش دهیم.
وی در رابطه با ثبت رکوردهای جدید این شرکت در ارائه خدمات به مسافران نوروزی افزود: طی نوروز امسال با افزایش تعداد ناوگان و همچنین برنامه ریزی دقیق در مناطق مختلف کشور، موفق شدیم میانگین مدت زمان انتظار متقاضیان برای دریافت خدمات را تا سطح 25دقیقه کاهش دهیم که مستندات آن در سامانه مشتریان شرکت موجود است.
وی با بیان اینکه برای مدت زمان انتظار مشتریان در هیچ جای دنیا استانداردی وجود ندارد افزود: ملاک ارزیابی این بخش میانگین زمان انتظار مشتریان درنقاط مختلف کشور است که متاثر از شرایط جغرافیایی، بعد مسافت و دیگر عوامل محیطی متغیر خواهد بود.
مديرعامل امداد خودرو ايران خاطرنشان كرد: در ايام نوروز نيز حدود سه درصد از امدادرساني ما مربوط به خودروهاي توليدي ديگران بود.