کد خبر: ۱۵۲۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲

چهره خوب و بد سال 90 چه کسانی بودند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در نظرسنجی شبکه خبری اجتماعی افسران برای انتخاب چهره خوب و بد سال که از تاریخ 14 تا 26 فروردین ماه طی دو مرحله انجام پذیرفت، «مصطفی احمدی روشن» با 28.7درصد به عنوان چهره خوب سال و «محور عربستان و قطر» با 23 درصد بعنوان چهره بد سال از سوی کاربران این شبکه انتخاب شدند.

در مرحله اول کاربران گزینه های پیشنهادی خود را به همراه دلیل انتخابشان برای تیم مدیریتی افسران ارسال کردند و از میان گزینه های پیشنهادی، 12 چهره خوب و بد که بیشتر از بقیه پیشنهاد شده بودند به عنوان نامزدهای مرحله دوم به کاربران معرفی شدند.

در مرحله دوم که از تاریخ 20 تا26 فروردین 91 برگزار شد، کاربران می توانستند بین 12 نامزد چهره خوب و 12 نامزدچهره بد یکی را انتخاب کنند.

در این نظرسنجی «مصطفی احمدی روشن» با 28.7 درصد،«حسن تهرانی مقدم» با 16.7 درصد و «ابوالقاسم طالبی» با 15.2 درصد بعنوان چهره های خوب سال بالاتر از 9 گزینه دیگر برگزیده شدند. همچنین «محور عربستان و قطر» با 23درصد، «گلشیفته فراهانی» با 19.9 درصد و «محمودرضا خاوری» با 14.8 درصد به عنوان چهره های بد سال از سوی کاربران انتخاب شدند.

چهره های خوب سال بعد از سه نفر ذکر شده، به ترتیب عبارتند از: مردم انقلابی بحرین، نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی نصیریان، هوشنگ شهبازی، داریوش رضایی‌نژاد، دانشمندان فضایی ایران، پرس‌تی‌وی و العالم، تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران.

به گزارش فارس،همچنین نفرات چهارم تا دوازدهم چهره بد سال به شرح زیر هستند: رجب طیب اردوغان، حمد بن عیسی آل خلیفه، سازمان جاسوسی اسرائیل «موساد»، یوکیو آمانو، علی عبدالله صالح، عطاءالله مهاجرانی، نظامیان آمریکایی در افغانستان، رونی اِدری و پلیس انگلیس.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین