کد خبر: ۱۵۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۲

خبر مطهری از احتمال ازسرگیری استیضاح

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی مطهری امروز سه شنبه در حاشیه جلسه مجلس در جمع خبرنگاران درباره عدم کناره گیری مرتضوی از ریاست سازمان تامین اجتماعی و احتمال طرح استیضاح دوباره وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: باید دید استیضاح کنندگان چه نظری در این خصوص دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی در واکنش به صحبت علی اکبر جوانفکر مشاور رئیس جمهور که ماجرای استیضاح وزیر کار را برای نمایندگان پندآموز خوانده بود، گفت: اگر سعید مرتضوی بر سرکار خود حضور یافته باشد جا دارد استیضاح شیخ الاسلامی دوباره مطرح شود اما خبرهای مختلفی در این خصوص مطرح شده است. برخی ها می گویند مرتضوی بر قول خود پایبند بوده و برخی ها خبر از مشغول به کار شدن وی می دهند، اگر خبر دوم صحت داشته باشد امکان استیضاح شیخ الاسلامی وجود دارد.

مطهری با بیان اینکه فرصت برای استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مجلس هشتم وجود دارد، گفت: بررسی بودجه 91 کل کشور ظرف دو هفته تمام می شود و بعد از آن فرصت طرح استیضاح وجود دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص هزینه استیضاح وزیر کار برای مجلس ادامه داد: برخی استیضاح کنندگان فریب خوردند و خام شدند، ماجرای حکمیت زیاد مهم نبود اما مسئله با اهمیت آن است که این افراد قول سعید مرتضوی را قبول کردند، در حالیکه خودشان می گفتند به حرف این فرد اعتمادی نیست.

به گزارش مهر،مطهری در پایان خاطر نشان کرد: علت طرح استیضاح شیخ الاسلامی نوع رفتار و عملکرد سعید مرتضوی در مسئولیت های گذشته اش بوده است از این رو سئوال اینجاست که چطور استیضاح کنندگان به قول وی اعتماد کردند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین