کد خبر: ۱۵۲۶۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۶

رئال حريف بايرن‌مونيخ نشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید بود و موفق شد، حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در دقیقه ۷ پاس عمقی اوزیل، کریم بنزما را صاحب یک موقعیت عالی کرد اما شوت محکم این بازیکن با واکنش خوب نویر دروازه بان بایرن مونیخ راهی کرنر شد. در دقیقه ۱۵ فرانک ریبری مهاجم بایرن مونیخ درون محوطه جریمه رئال مادرید سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت که این موضوع با اعتراض بازیکنان و هواداران تیم میزبان همراه بود.

یک دقیقه بعد، بازیکنان بایرن مونیخ صاحب یک ضربه کرنر شدند. توپ ارسالی پس از برخورد با بازیکنان، جلوی پای ریبری افتاد و این بازیکن با یک شوت محکم و سرضرب دروازه رئال مادرید را در دقیقه ۱۷ باز کرد.

در دقیقه ۲۷، شوت محکم شوانشتایگر با فاصله کمی از دروازه رئال راهی اوت شد و دو دقیقه بعد، رونالدو موقعیت مشابهی داشت که شوت او هم با فاصله کمی از بالای دروازه بایرن مونیخ به بیرون رفت. در دقیقه ۳۹، نویر ضربه بنزما را مهار کرد و یک دقیقه بعد، کاسیاس نیز با یک واکنش مناسب، شوت ماریو گومز را به کرنر فرستاد.

در نهایت دو تیم با برتری یک بر صفر بایرن مونیخ به رختکن رفتند تا به توصیه‌های مربیان خود گوش بسپارند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان رئال که دوست نداشتند بازنده این مسابقه باشند، فشارهای خود را افزایش دادند و سرانجام در دقیقه ۵۳ روی یک ضدحمله سریع و با همکاری خوب بنزما، رونالدو و اوزیل صاحب یک موقعیت عالی شدند که پس از چند پاس، اوزیل دروازه بایرن مونیخ را باز کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

در دقیقه ۶۱ ماریو گومز در یک موقعیت تک به تک فرصت مناسبی داشت تا گل دوم تیم میزبان را به ثمر برساند اما خروج به موقع کاسیاس این اجازه را به او نداد. گومز یک بار دیگر در دقیقه ۷۰ در چند قدمی دروازه رئال مادرید صاحب توپ شد اما با بی دقتی توپ را به آسمان فرستاد.

فشارهای بایرن مونیخ همچنان ادامه یافت تا در دقیقه ۸۹ حرکت خوب و سانتر زیبای فیلیپ لام، گومز را در یک موقعیت عالی قرار دهد و این بازیکن این بار موفق شد توپ را به تور دروازه رئال مادرید برساند تا بازی با برتری ۲ بر یک بایرن مونیخ به پایان برسد.

به گزارش ایسنا،دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده در سانتیاگوبرنابئو و به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین