کد خبر: ۱۵۲۶۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷

درخواست طلاق به خاطر خیانت شوهر60ساله!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: زن ميانسالي در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست جدايي‌اش را به قاضي دادگاه ارائه كرد. اين زن كه 52 سال داشت خطاب به قاضي گفت: 34 سال از زندگي مشترك‌مان مي‌گذرد و در اين سال‌ها براي حفظ اين زندگي، سختي‌هاي زيادي را تحمل كردم اما ديگر در اين سن نمي‌توانم با مردي زندگي كنم كه به من خيانت كرده است.

وي ادامه داد: 16 ساله بودم كه به عقد شوهرم درآمدم، از همان دوران شوهرم مرد مغروري بود، و فكر مي‌كرد هر چه او بگويد درست است يا اينكه به خيال خودش به دليل اينكه چهره خوبي داشت همه دخترها آرزو داشتند در آن دوران همسر او شوند.

زن ميانسال خاطرنشان كرد: زماني كه زندگي مشترك‌مان را شروع كردم به دليل سن كم،‌به شدت به او علاقه‌مند شدم و شوهرم از اين علاقه من نسبت به خودش سوء‌استفاده كرد و هر بلايي كه دوست داشت به سر من آورد.

وي در حالي كه به آرامي گريه مي‌كرد،‌بيان كرد: شوهرم 60 سال دارد،‌اما بيش‌تر از سن و سالش به خودش رسيدگي مي‌كند و مدام با تلفن همراهش پيامك، ارسال مي‌كند. بارها از او خواستم من هم بعضي از پيامك‌هايش را ببينم اما او هرگز اجازه نمي‌دهد و تلفن همراهش را پنهان مي‌كند. مدركي از خيانت او ندارم اما مطمئنم او به من خيانت مي‌كند.

زن ميانسال با بيان اينكه به دليل درخواست جدايي از شوهرم از عروس‌ها و دامادهايم خجالت مي‌كشم، گفت: با انتشار خبر درخواست جدايي من از شوهرم، آبروي من مقابل اقوام و دوستان خواهد رفت و بيشتر از همه از عروس‌ها و دامادهايم خجالت مي‌كشم اما خيانت شوهرم من را مجبور كرده است كه از او جدا شوم.

وي در پاسخ به پرسش قاضي مبني بر اينكه «شايد ارسال پيامك‌ها به دوستان همسرتان باشد و شما بيش از حد حساس شده‌ايد» افزود: خير، من اطمينان دارم كه شوهرم به دوستانش پيامك نمي‌دهد. زيرا هميشه تلفن همراهش را پنهان مي‌كند تا من آن را پيدا نكنم.
به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات زن ميانسال به دليل عدم حضور مرد در دادگاه حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین