کد خبر: ۱۵۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸

تودیع و معارفه تعدادی از مسئولان سپاه استان قزوین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مسئولان سپاه استان قزوین گفت: تلاش و جدیت در مأموریت‌ها می‌تواند در تحقق راهبرد اصلی سال ۹۱ که تولید ملی است، مؤثر باشد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سپاه صاحب الامر(عج)، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با اشاره به تحولات سیاسی سال گذشته اظهار کرد: در سال 90 از حیث سیاسی و هم از حیث مسائل اقتصادی تحولات و تغییرات جدی را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال نیز نقطه عطف مسائل سیاسی کشور تشکیل مجلس نهم شورای اسلامی است که می‌تواند تحول شگرفی را در حوزه مسائل سیاسی و دیپلماسی ایجاد کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: تلاش و جدیت در مأموریت‌ها می‌تواند در سال جدید در تحقق راهبرد اصلی سال 91 که تولید ملی است مؤثر باشد.

در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) انسجام و همدلی را راهبرد اصلی این دوره از مجلس عنوان کرد و افزود: تلاش برای خدمت بیشتر به مردم دغدغه هر نماینده دلسوز و ولایت‌مدار است.

حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال پر فراز و نشیبی بود تا آنجایی که حتی دشمنان هم مصمم بودند تا حرکت رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با همه توانشان به مخاطره بیندازند، اما هوشیاری ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و تحریم‌ها و تهدیدها نتوانست این نظام را ذره‌ای از مسیر اصلی حرکت خود بازدارد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال 91 به عنوان یک راهبرد از سوی مقام عظمای ولایت معرفی شده است و تلاش همگان نیز باید این باشد که تولید به معنای حقیقی ملی شود و ملی شدن تولید نیز نیازمند این است که اعتماد عمومی نسبت به کالاهای ایرانی جلب شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ادامه داد: از سوی دیگر تولیدکنندگان داخلی باید تلاش کنند تا تولید آنان با کیفیت و مرغوب باشد، که اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً در ایران تولید افزایش یافته و علاوه بر ورود جدی به عرصه صادرات، اشتغالزایی نیز در کشور رونق می‌گیرد.

گفتني است در ادامه جلسه این شورا که با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برپا شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مسئولان و فرماندهان سپاه استان قزوین برگزار شد.

در اين مراسم سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی به عنوان معاون اجرایی سپاه استان قزوین،سرهنگ مهدی طاهرخانی به عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین،سرهنگ علی والدی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه دو شهرستان قزوین، پاسدار حمزه برین به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان قزوین،پاسدار مهدی برزگر به عنوان مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین، پاسدار عباس کاظمی به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قزوین، سرهنگ شفیع‌خانی به عنوان سرپرست آمار و پشتیبانی سپاه استان قزوین، پاسدار مهدی بهرامیان به عنوان فرمانده گردان قرارگاه سپاه استان قزوین، سرهنگ حسنپور به عنوان معاون نیروی انسانی بسیج سپاه استان قزوین،سرهنگ شمامی به عنوان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین و سرگرد ملک محمدی به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با حکمی از جانب فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین سردار سالار آبنوش منصوب شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
اينانلو داعي لو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
2
2
بسمه تعالي
سلام عليكم
ضمن تبريك آرزوي موفقيت براي تك تك مسئولين سپاه قزوين علي الخصوص برادرانم جناب آبنوش و برزگر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
باسلام بزرگترین دردمسئولان بایددردمردم باشد...لطفاازشرکت شیشه فلوت فارسجین بازرسی کنیدکه چرابادرامدمیلیاردی حقوق کارگران هفت ماه عقب افتاده است بخاطرخدااگه کاری میتونیدانجام بدید...اجرتون باخدا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین