کد خبر: ۱۵۳۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷

پاسخ مدیرعامل مترو تهران به ادعاهای عجیب یک مسئول دولتی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: مصاحبه امروز معاون استاندار یک گام به جلو برای وی محسوب می‌شود چرا که به واقعیت‌ها نزدیک‌تر شده است.

علی محمد قلی‌ها با اشاره به مصاحبه مطبوعاتی معاون عمرانی استاندار در خصوص آبگرفتگی خط ۴ مترو گفت: در مصاحبه امروز وی بسیاری ازصحبت‌های خود که خلاف واقع بوده را پس گرفته و اعتراف کرده پروژه کشته سازی و قربانی گرفتن حادثه آبگرفتگی صحت ندارد.

وی ادامه داد: از طرفی ادعای خسارت هزار میلیاردی به ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تقلیل پیدا کرده که باز هم به واقعیت نزدیک نیست.

قلی‌ها اضافه کرد: وی در قسمتهایی از سخنانش قبول کرده که تلفن بنده را جواب نداده است و در توجیه آن آورده من در حدی نبوده‌ام که جواب تلفن را بدهم. بنابراین مشاهده می‌شود هر چه زمان می‌گذرد از فضای استرس ایشان کاسته می‌شود و بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود و اگر با همین رویه پیش روند چندی بعد گزارشهای صحیح تری به رسانه‌ها ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به سخنان گذشته معاون عمرانی استاندار در رابطه با اعتبارات مترو گفت: این گونه سخن گفتن در گذشته نیز از سوی وی سابقه داشته است. زمانی که یارانه بلیط مترو پرداخت نشده بود اما وی ادعا کرد که یارانه‌ها واریز شده و بعد از چند روز گفت: منظورم آن بود که پرداخت خواهد شد و بعد از یکماه مدعی شد که پرداخت یارانه‌های مترو را پیگیری می‌کنند.

به گزارش مهر،قلی‌ها تاکید کرد: یکماه زمان می‌برد تا معاون عمرانی استاندار واقعیت‌ها را قبول کند و از طرفی این سئوال مطرح است که وقتی معاون عمرانی استاندار ادعا می‌کند او را به ایستگاههای مترو راه نداده‌اند چگونه خسارتهای وارده را ارزیابی کرده است. وی مانند سایر دوستان بر ابزار پیشگویی و ارتباط با ماورا دسترسی دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین