کد خبر: ۱۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۹

چه کسی می‌تواند جلوی یک قاتل زنجیره‌ای را بگیرد؟ / عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داستان این فیلم در بالتیمور دهه 1840 روی می‌دهد، جایی که آدم‌ها به شیوه‌های بسیار دقیق و هولناک به قتل می‌رسند.

یک کارآگاه جوان به نام امت فیلدز (با بازی لوکاس ایوانز) متوجه می‌شود این قتل‌های زنجیره‌ای با الهام از داستان‌های ادگار آلن پو، نویسنده داستان‌های ترسناک (جان کیوساک) انجام می‌شود. فیلدز از پو می‌خواهد در دستگیر کردن قاتل به او کمک کند. وقتی امیلی همسر پو (آلیس ایو) هدف بعدی قاتل می‌شود، پو برای نجات او همراهی با فیلدز را می‌پذیرد.
«کلاغ» را جیمز مک‌تیگ سازنده فیلم تحسین‌شده «الف به نشانه انتقام» کارگردانی کرده است. این فیلم تولید مشترک آمریکا، مجارستان و اسپانیاست و در مجارستان و صربستان فیلمبرداری شده است.

شعار تبلیغاتی فیلم «کلاغ» این است: «فقط کسی می‌تواند جلوی یک قاتل زنجیره‌ای را بگیرد که خود منبع الهام او باشد.»

ادگار آلن پو نویسنده، شاعر، ویراستار و منتقد ادبی آمریکایی بیشتر بخاطر داستان‌های پررمز و راز و ترسناک با مایه‌های گوتیک شهرت دارد. او یکی از نخستین نویسندگان داستان‌‌های کوتاه در آمریکا و از پیشگامان ژانر داستان پلیسی بود.

معروف‌ترین اثر پو شعر «کلاغ» است که سال 1845 منتشر شد. او چهار سال بعد در 40 سالگی در بالتیمور درگذشت.

راجر کورمن فیلمساز آمریکایی در دهه 1960 تعدادی از داستان‌های پو از جمله «کلاغ» را به فیلم برگرداند.

به گزارش خبرآنلاین،جان کیوساک که در «کلاغ» نقش پو را بازی می‌کند، بازیگر فیلم‌هایی چون «گوش‌برها»، «سایه‌ها و مه»، «گلوله‌ها بر فراز برادوی»، «شهرداری»، «های فای»، «جان مالکوویچ بودن» و «2012» است.

{$old_album_153123}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین