کد خبر: ۱۵۳۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
انصاري فرد:

دايي در راه‌آهن مي‌ماند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسن انصاري‌فرد پس از جلسه اتحاديه باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده پيش از ديدار با تراکتورسازي گفت: ما تنها تيم خصوصي هستيم و بايد از ما حمايت کنند، چرا که با اين حاشيه‌ها ديگر ممکن است کسي سراغ خصوصي‌سازي نيايد و اين موضوع به خاطره تبديل شود.

وي با اشاره به تغيير زمان و مکان ديدار با تراکتورسازي گفت: نمي‌دانم چرا اين کار را انجام داده‌اند شايد ما مي‌خواستيم در ورزشگاه آزادي يا شهر قدس بازي کنيم، چرا فدراسيون مکان بازي را تعيين کرد، پس ما چه کاره هستيم؟

انصاري‌فرد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبني بر اينکه مسئولان راه‌آهن اعتقاد دارند فدراسيون فوتبال از تراکتورسازي حمايت مي‌کند تصريح کرد: آنها با جانب‌داري از تراکتورسازي دوست داشتند اين تيم برنده شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا ممکن است چنين کاري صورت گيرد اظهار داشت: آنها ديگر خودشان اين موضوع را مي‌دانند اما آنچه از ظاهر امر بر مي‌آيد اين است که فدراسيون دوست داشت تراکتورسازي راه‌آهن را شکست دهد.

مديرعامل باشگاه راه آهن در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کنند فدراسيون به دنبال قهرماني تراکتورسازي است گفت: من اين را نمي‌گويم و فقط مي‌گويم که مي‌خواستند تراکتورسازي ما را ببريد.

انصاري‌فرد در پاسخ به اين سؤال که شرايط راه آهن در جدول خطرناک است خاطرنشان کرد: نگراني وجود ندارد و شرايط تيم ما خطرناک نيست.

وي درباره اينکه ابتداي فصل انتظار نتايج بيشتري از اين تيم مي‌رفت گفت: تيم را دير بستيم و اين در کار ما خلل ايجاد کرد.

انصاري‌فرد انتقال راه‌آهن به مشهد را منتفي اعلام کرد و گفت: در جلسه با مالکان باشگاه براي حضور در فصل بعد تصميم مي‌گيريم ضمن اينکه دايي در راه‌آهن مي‌ماند.

وي در پايان اعلام کرد که مشکلات مالي حل و 60درصد پول بازيکنان پرداخت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین