کد خبر: ۱۵۳۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۶

انتقاد شهریاری به بخشنامه عجیب صداوسیما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در سالروز هفتاد و دومین سال تاسیس رادیو محمود شهریاری ـ مجری تلویزیون و رادیو ـ به بخش‌نامه‌ای که فعالیت مجریان را تلویزیون در رادیو را محدود می‌کند، انتقاد کرد.

شهریاری که در برنامه‌ی رادیو ایران شرکت کرده بود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه زمانی به رادیو بر خواهد گشت؟ گفت: متاسفانه از چند سال پیش بخشنامه‌ای صادر شده که ما یا باید در رادیو باشیم یا در تلویزیون تا زمانی که این بخشنامه وجود داشته باشد من نمی‌توانم به رادیو برگردم به نظر من رادیو و تلویزیون هر دو اعضای یک خانواده هستند و نباید این طور گفت که یا رادیو و یا تلویزیون را انتخاب کنید.

شهریاری ادامه داد: این که چرا ما نتوانیم در رادیو که قبله‌ی فعالیت‌های ما بوده فعالیت کنیم برای من جای سوال دارد اگر یک روز این بخش‌نامه نباشد من حتما در خدمت مردم عزیزم در رادیو خواهم بود.

این پیشکسوت رادیو و تلویزیون تاکید کرد: به نظر من این طرح اصلا کارشناسی شده نیست؛ مسؤولان رادیو فکر می‌کنند نیروهای رادیو،‌ رادیو را رها می‌کنند و به تلویزیون می‌روند در صورتی اگر می‌خواهند نیروهای کارآمد و با استعداد در رادیو بمانند باید دستمزدها را بالا ببرند این ساده‌ترین راه ممکن است.

شهریاری افزود: بخشنامه و سد کردن راه بچه‌ها لازم نیست اگر دستمزدها را کمی بالا ببرند همه چیز خود به خود حل می‌شود. در شرایطی که دستمزد رادیو و تلویزیون زمین تا آسمان فرق دارد؛ لازم نیست بخش‌نامه بگذارند و جلوی فعالیت بچه‌ها را بگیرند بلکه باید دستمزدها را بالا ببرند.

به گزارش ایسنا، در ادامه‌ این بحث ژیلا صادقی نیز با تائید صحبت‌های محمود شهریاری گفت: ما بچه‌های رادیو هستیم و سال‌های تجربه اندوزی‌مان را در رادیو طی کرده‌ایم دوست داریم الان هم در خدمت رادیو باشیم. مطلبی که پیش آمده جای بحث بسیار جدی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین