کد خبر: ۱۵۳۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴

آمار و ارقام ليگ قهرمانان اروپا (1)

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش رويترز، آمار و ارقام اين بازي به شرح زير است :

دو تيم تا کنون 14 بار به مصاف هم رفته اند که هر يک 5 برد کسب کردند.اما سهم گلزني بارسلونا 23 در برابر 18 بوده است.

* تيم بارسلونا در رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا در مصافهاي خانگي دور نيمه نهايي هرگز عملکرد خوبي نداشته است.آنها در 7 بازي خانگي در اين مرحله تنها دو گل زده اند و تنها يک بار برنده شده اند.

* بارسلونا اولين تيم تاريخ ليگ قهرمانان است که 5 فصل پياپي به دور نيمه نهايي مي رسد.آنها در صورت برتري براي پنجمين بار در ليگ قهرمانان و براي هشتمين بار با احتساب جام باشگاههاي اروپا به ديدار پاياني راه مي يابند.البته در صورت برتري بارسا براي هجدهمين بار به يک فينال اروپايي مي رسد.اما اگر اين تيم شکست بخورد يکصدمين باخت خود در 466 بازي در رقابتهاي اروپايي را متحمل شده است.

تيم بارسلونا در 15 بازي اخير خانگي در ليگ قهرمانان نباخته و 13 بازي را برده است.در اين ميان تنها رئال مادريد و ميلان توانسته اند در نيوکمپ در ليگ قهرمانان از بارسلونا مساوي بگيرند.

تيم روسي روبين کازان آخرين تيمي بوده که در فصل 10 - 2009 در زمين بارسلونا برنده شده است.از طرفي تيم بارسلونا در 31 مصاف خانگي مقابل تيمهاي انگليسي تنها دو بار باخته است، که البته هر دو باخت در برابر تيم ليورپول در سالهاي 1976 در جام يوفا و 2007 در ليگ قهرمانان ثبت شد.

* ليونل مسي ستاره بارسا با وجود نزول اخيرش رکورد 14 گل در يک فصل را در ليگ قهرمانان به نام خود ثبت کرده ولي او در 16 مصاف برابر تيمهاي انگليسي تنها سه بار پايش به گل باز شده است.با اين وجود او در فينال ليگ قهرمانان در سال 2009 مقابل منچستريونايتد يک گل و در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان در سال 2010 برابر آرسنال 4 گل زد.

پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا از بازي با تيمهاي انگليسي چندان ناراضي نيست و باخت بازي رفت اين تيم در خانه چلسي دومين باخت او و تيمش در 9 بازي برابر تيمهاي انگليس بوده است.او در دوران بازيگري هم تنها يک بار در 8 مصاف از يک تيم انگليسي شکست خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
0
0
این چه آمار قلطی است؟!
( تنها رئال مادريد و ميلان توانسته اند در نيوکمپ در ليگ قهرمانان از بارسلونا مساوي بگيرند )
در نیمه نهایی 2009 چلسی در نیوکمپ چه نتیجه ای گرفته بود؟!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین