کد خبر: ۱۵۳۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۸

گزارش تمرين استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تمرين تيم استقلال در حالي از ساعت 18 امروز در ورزشگاه دستگردي آغاز شد که برخلاف معمول حدود 150 هوادار استقلال با حضور در ورزشگاه، تمرين تيم آبي‌پوش را از نزديک تماشا کردند.

اين تعداد در حالي امروز در ورزشگاه حاضر بودند که معمولا در تمرينات اين فصل آبي‌پوشان هواداراني به مراتب کمتر از اين تعداد در ورزشگاه حاضر مي‌شدند و اغلب تعداد آنها به انگشتان دو دست نيز نمي‌رسيد.

کار با توپ، دويدن دور زمين، گرم کردن اختياري، پاس‌کاري، بازي آقا وسط از مراحل مختلف تمرين امروز آبي پوشان بود و در پايان نيز بازيکنان با توصيه‌هاي فني هنکه در نصف زمين فوتبال بازي کردند.

*مجتبي جباري در جريان تمرين امروز استقلال غايب بود.

*ساموئل که در ترافيک مانده بود اواخر تمرين به ورزشگاه دستگردي رسيد.

*هواداران به شدت علي فتح‌الله‌زاده را تشويق کرده و با بنري که روي آن "مدير محبوب ما حاج علي فتح‌الله" نوشته شده بود، حمايت خود از مديرعامل استقلال را اعلام کردند. زمزمه برکناري فتح‌الله‌زاده از مديرعاملي استقلال اين روزها به گوش مي‌رسد.

*در تمرين امروز، هواداران عليه فرزامي، عضو هيئت مديره استقلال نيز شعار سر داده و خواستار جدايي وي از اين تيم شدند.

*در بخش ديگري از تمرين تماشاگران استقلال در حالي عليه امير قلعه‌نويي، سرمربي تراکتورسازي شعار "قلعه‌نويي نمي‌خواهيم نمي‌خواهيم" سر دادند که در بازي هفته گذشته تراکتورسازي و راه‌آهن در ورزشگاه تختي براي بازگشت وي روزشمار نصب کرده بودند.

هواداران همچنين به دفعات با شعارهاي خود از پرويز مظلومي حمايت کردند.

به گزارش ورزش3، تيم فوتبال استقلال در هفته سي و دوم رقابت هاي ليگ برتر جمعه از ساعت 19:10 در ورزشگاه آزادي به مصاف شهرداري تبريز مي‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین