کد خبر: ۱۵۳۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۷

خبرهايي کوتاه ازفوبتال ايتاليا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رم و اينتر براي جايگاه سومي مبارزه مي کنند اما شايد دوئل آنها تا تابستان و بر سر خوان فران ادامه پيدا کند.

به گزارش منابع اسپانيايي، دو باشگاه رم و اينترميلان در تلاش اند تا بال 27 ساله اتلتيکو مادريد اسپانيا را به خدمت بگيرند. خوان فرانسيسکو تورس تا سال 2015 با تيمش قرارداد دارد. او سابقه بازي در تيم دوم رئال مادريد، رئال مادريد، اسپانيول و اوساسونا را هم دارد. او به مدت 4 سال (2006-2011) براي اوساسونا به ميدان رفت و بيشترين حضورش در يک باشگاه را در اين تيم تجربه کرده است.

او در اين فصل در 32 بازي ليگ موفق به زدن 1 گل نيز شده است. گفتني است که او از سال 2003 تا 2006 سابقه بازي در رده هاي سني زير 17، 18، 19، 20 و 21 سال اسپانيا را داشته است.

- مارکو بوريلو، مهاجم ناپلي رم که به صورت قرضي در ژانويه 2012 راهي يوونتوس شد، پس از بازي مقابل رم، در مصاحبه اي اعلام کرد که اميدوار است در اين باشگاه باقي بماند. با وجود بازي هاي ضعيف او به نظر مي رسد باشگاه يووه تمايلي به ادامه همکاري با مارکو را نداشته باشد. با اين حال قرارداد او در پايان اين فصل به اتمام مي رسد و بايد ديد دو تيم رم و يووه به چه نتيجه اي مي رسند.

- استفن يووتيچ پس از مصدوميتي که برايش به وجود آمده بود، اکنون به شرايط ايده آل بازگشته است و مي تواند تيمش را در ديدار چهارشنبه عصر مقابل رم همراهي کند. دو تيم رم و فيورنتينا، چهارشنبه ساعت 17:30 به وقت ايران به مصاف هم مي روند.

- اريک لاملا پس از حرکتي که شب گذشته در برابر حرکت ليشت اشتاينر انجام داد، با 3 جلسه محروميت رو به رو شد تا ديدار برابر فيورنتينا، ناپولي و کيه وو را از دست بدهد. او امروز و در مصاحبه اي به خاطر حرکتي که انجام داد از هواداران، مربي و هم تيمي هايش عذرخواهي کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین