کد خبر: ۱۵۳۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲

همه ملت کارت‌های هوشمند از 15 اردیبهشت غیر‌فعال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همه ملت کارت های هوشمند از 15 اردیبهشت ماه سال جاری غیرفعال می‌شود و ارائه هرگونه خدمات بانکی به این دسته از کارت‌ها متوقف خواهد شد. 

با توجه به دستور صریح بانک مرکزی مبنی بر ارائه نکردن خدمات بانکی به مشتریانی که اصالت آنان در سامانه ثبت احوال تائید نشده است، مقرر شد ارائه هر گونه خدمات بانکی به ملت کارت های هوشمند متوقف شود. 

همه ملت کارت های هوشمند از 15 اردیبهشت ماه سال جاری غیرفعال می شود و ارائه هرگونه خدمات بانکی به این دسته از کارت ها متوقف خواهد شد. 

بانک ملت از دارندگان ملت کارت های هوشمندخواست تا برای اختتام حساب کارت و تعویض آن با ملت کارت متمرکز (اکسس کارت) بدون پرداخت کارمزد اقدام کنند. 

ملت کارت های متمرکز از قابلیت اتصال به حساب های متعدد مشتریان در بانک ملت بهره مند بوده و خدمات متعددی روی آنها تعبیه شده است. 

شمار کارت های الکترونیک صادره از سوی بانک ملت تا پایان فروردین از مرز 31 میلیون و 500 هزار فقره گذشته است. 

به گزارش شبکه ایران به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ بانک ملت تاکنون بیش از 15 میلیون و 198 هزار فقره ملت کارت متمرکز برای مشتریان صادر کرده است. بالغ بر 8 میلیون و 395 هزار فقره هدیه کارت از سوی شعب بانک ملت در سراسر کشور در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین