کد خبر: ۱۵۳۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۷
لیگ قهرمانان اروپا؛

بایرن مونیخ به فینال رسد/ پایان تراژیک هفته خوب رئالی‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دیدار دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ به پایان رسید که در ‌‌نهایت بایرن با شکست رئال به فینال راه پیدا کرد. 

دو تیم رئال و بایرن در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه سانتی یاگو برنابئو رو در روی هم صف آرایی کردند که در پایان بایرن مونیخ بازی را با حساب ۴ بر ۳ از حریف خود برد.

در نیمه اول رئال بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست در حالی که هنوز ۱۴ دقیقه از بازی نگذشته بود دو بار توسط کریس رونالدو دروازه بایرن را باز کند.

گل اول را رونالدو از روی ضربه پنالتی و گل دوم را هم رونالدو از روی شوت به دروازه به ثمر رساند ولی بایرنی‌ها پس از دریافت دو گل حملات زیادی روی دروازه شاگردان مورینیو تدارک دیدند ولی راه به دروازه حریف نبردند تا در دقیقه ۲۷ روبن از روی ضربه پنالتی دروازه رئال را باز کرد.

شاگردان هنکه در ادامه فرصت‌های زیادی برای گل زنی داشتند که یکی پس از دیگری از دست رفت و حتی در دقایق پایانی هم روبن از روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت خوبی برای گل زنی داشت ولی با نوک انگشتان کاسیاس به بیرون رفت تا بازی در پایان نیمه ۲ بر ۱ به سود رئال پایان یابد.

در نیمه دوم دو تیم بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند موقعیت‌های جسته و گریخته‌ای را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما نتوانستند دروازه‌ها را باز کنند. سهم بایرنی‌ها در این حملات بیشتر بود ولی با بی‌دقتی بازیکنان این تیم به حدر رفت تا ۹۰ دقیقه بازی با‌‌ همان نتیجه ۲ بر ۱ پایان پذیرد تا دو تیم بخت خود را برای صعود به فینال در وقت‌های اضافه جستجو کنند.در وقت‌های اضافه هم دو تیم رئال و بایرن از موقعیت‌های خود بهره‌ای نبردند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اولین پنالتی توسط بایرنی‌ها و آربلوا به گل تبدیل شد ولی ضربه پنالتی رئالی‌ها را در عین ناباوری رونالدو خراب کرد تا آه از نهاد تماشاگران رئالی برآید. پنالتی دوم را هم گومز برای بایرن گل کرد ولی کاکا باز هم نتوانست پنالتی رئالی‌ها را گل کند تا بایرن ۲ بر صفر در پنالتی‌ها پیش بیفتد.

اما پنالتی سوم بایرنی‌ها گل نشد در حالی که آلونسو پنالتی خود را برای رئال به گل تبدیل کرد. در ضربه چهارم ،پنالتی بایرنی‌ها توسط کاسیاس گرفته شد ولی راموس پنالتی خود را به بیرون زد تا همه چیز در پنالتی شوان اشتایگر رقم بخورد و این بازیکن با گل کردن پنالتی خود بایرن را به فینال رساند و بازی در ‌‌نهایت با حساب ۴ بر ۳ به سود بایرن تمام شد و با این شرایط بایرن حریف چلسی در فینال لیگ قهرمانان لقب گرفت.

به گزارش ایلنا، داور این بازی به دیوید آلابا و روبن، گوستاو و هالگر بداشتوبر از بایرن و په په و آربلوا و گرانرو از رئال کارت زرد نشان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین