کد خبر: ۱۵۳۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

5 کشته بر اثر سقوط خودرو به داخل كانال آب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 5 تن از سرنشینان خودرو سواری بر اثر سقوط به کانال آب در حوالی جاده ورامین جان باختند. این افراد که همگی از اعضای یک خانواده بودند پس از تصادف خودروی آنان با خودروی دیگر به داخل کانال آب سقوط کرده و در میان آب و گل و لا ی جان خود را از دست دادند.

باتماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 63 هم چنین گروه امداد و نجات 15 در ساعت 14:34 دقیقه روز گذشته به محل حادثه در حوالی پل فیروزآباد، به سمت کهریزک اعزام شدند.

تقی اصل ـ افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران ـ درباره این حادثه گفت: بنابه اظهار شاهدین حادثه، این خودرو سواری که 5 سرنشین داشت، پس از برخورد با خودروی سواری دیگر از مسیر اصلی منحرف شد و به داخل کانال آب فرو افتاد.

وی افزود: لحظاتی بعد از این اتفاق، این خودرو در حالی که کاملا در میان آب واژگون شده بود همراه با سرنشینان خودبه میان آب و گل و لای کانال فرو رفت.

تقی اصل تصریح کرد: متاسفانه در جریان این حادثه دلخراش هر 5 سرنشین این وسیله نقلیه بنام های قهرمان – س 50 ساله، مهدی – س 28 ساله، خدیجه – ن 25 ساله، شهناز 45 ساله و دختربچه‌ای 7 ساله بنام صبا – س جان خودرا از دست دادند.

به گزارش ایسنا، وی با اعلام این که جنازه کشته شدگان جهت بررسی بیشتر به عوامل انتظامی منطقه تحویل داده شد، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی هم اکنون توسط عوامل راهور تحت بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین