کد خبر: ۱۵۳۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰

علی دايی: زبانم مو درآورد از بس گفتم حق را به حقدار بدهيد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربي راه آهن پس از تساوي بدون گل تيمش برابر فولاد خوزستان، اعتراض شديدي نسبت به قضاوت داور اين بازي داشت.

به گزارش ايسنا، علي دايي در نشست خبري ابتدا در پاسخ به اين پرسش خبرنگاري كه از مشكلات باشگاه و بحث‌هاي مالي آن سوال مي‌پرسيد، گفت: شما خيلي زود به بيراهه زديد. اول راجع به مشكلات فني و بازي سوال كنيد، بعد به اين مسائل برسيم.

علي دايي در ادامه درباره بازي تيمش برابر فولاد خوزستان توضيح داد: امروز بازيكنان تمام سعي‌شان را كردند، مخصوصا در نيمه دوم. فولاد خوزستان دو نفر از بهترين مهاجمان ايران را دارد كه خطرسازند و در نيمه دوم ما اجازه نداديم كه آن‌ها كار كنند و راه نفوذ‌شان را بستيم.

وي ادامه داد: در نيمه اول مي‌توانستيم يك گل بزنيم. موقعيت‌هاي تك به تك زيادي را گل نكرديم و در كل هر كاري كه مي‌خواستيم را در زمين انجام داديم اما تيمم يك ايراد بزرگ دارد و آن هم اين است كه ما مظلوم واقع شديم و داور پنالتي ما را نگرفت. وقتي مربي حريف اذعان مي‌كند كه آن صحنه مشكوك، پنالتي بوده و داور آن را پنالتي نمي‌گيرد، من چه مي‌توانم بكنم؟ ما در اين فصل كمترين نفع را از اشتباهات داوري و بيشترين ضرر از آن برديم. هفته قبل برابر تراكتورسازي پنالتي‌مان را نگرفتند، اين هفته هم كه اين طوري شد. يك گل مي‌تواند روند بازي را عوض كند اما ديگر نمي‌دانم چه بگويم. زبانم مو درآورد از بس گفتم حق را به حقدار بدهيد.

سرمربي راه آهن در ادامه با بيان اينكه در آن صحنه مشكوك هيچ احدي كنار داور نبود، افزود: مگر اين داور، داور بين‌المللي نيست و نگفتيد كه در بازي داماش عملكرد خوبي داشت پس چرا امروز اين طوري داوري كرد. حتما يك مسئله‌اي هست. با اين حال اين مسائل دليل نمي‌شود كه اين همه موقعيت از دست بدهيم و چند گل مسلم را نزنيم. اين بازي بايد حداقل چهار بر يك يا سه بر يك مي‌شد اما صفر ـ صفر تمام شد.

دايي در ادامه با اشاره به اينكه مشكلات بسياري مي‌تواند در نحوه عملكرد داوران تاثير داشته باشد، در رابطه با دستمزد پايين آن‌ها بيان كرد: مگر داوران در اروپا چقدر دستمزد دريافت مي‌كنند؟ ما بايد دستمزد آن‌ها را با دستمزد داوران ايراني مقايسه كنيم. آن موقع است كه مي‌توانيم بفهميم دستمزد داوران‌مان كم است يا زياد. وقتي در اروپا يك داور بين 1500 تا 2000 يورو مي‌گيرد، ميانگين حقوق جامعه نيز 3000 يورو است كه بايد اين طوري سنجيده شود و من در مقامي نيستم كه در اين باره صحبت كنم.

دايي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه دلايل مشكلات داوري در ليگ برتر ايران چيست و آيا اين مشكل برخاسته از كميته داوران است يا خود داوران؟ اظهار كرد: ما داوران خوبي داريم اما به اعتقاد من آن‌ها شجاعت لازم را ندارند. مسئولان از بالاسر هر كاري مي‌كنند و داوران حمايت مي‌شوند. آخر سر هم به هيچ جايي نمي‌رسند. برنامه 90 هفته قبل چند بار سعي كرد كه بگويد آن صحنه پنالتي نبود؟ آقاي فردوسي پور با آن الفاظ تاكيد داشت كه دوباره صحنه پنالتي تكرار شود و در حالي كه كارشناس حق را مي‌گفت، اما او نظر ديگري داشت اما دوست دارم در برنامه 90 اين هفته ببينم راجع به صحنه پنالتي امروز چه نظري مي‌دهند؟

سرمربي راه آهن در ادامه نيز در پاسخ به اين پرسش كه مشكلات باشگاه تا چه حد روي نتايج تيم تاثير گذاشته، مطرح كرد: من از بازيكنان تشكر مي‌كنم كه با وجود مشكلات براي تيم‌شان خوب كار مي‌كنند. به هر حال از قبل مشكل زيادي داشتيم، الان هم داريم اما مديران قول داده‌اند تا دوازدهم ارديبهشت 60 درصد پول بازيكنان را بدهند. مطمئنا اگر اين كار را بكنند، بازيكنان در دو بازي بعد با روحيه بالايي ظاهر خواهند شد.

علي دايي در پايان در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه با توجه به دعوت از علي كفاشيان در يك برنامه تلويزيوني چه سوالي از او دارد؟ گفت: من هيچ سوالي از كفاشيان ندارم. جواب همه سوال‌هايم را مي‌دانم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین