کد خبر: ۱۵۴۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۲

آرین منش:استيضاح شيخ الاسلامی حق مجلس است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو كميسيون فرهنگي مجلس گفت: استيضاح وزير تعاون،کار و رفاه اجتماعي حق نمايندگان مجلس است و بايد ببينيم با وجود شكايت نمايندگان به ديوان عدالت اداري، مجلس نهم چه تصميمي در اين زمينه اتخاذ خواهد كرد.

جواد آرين منش نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه رسيدگي به لايحه بودجه، دنبال كردن استيضاح شيخ الاسلامي را با ابهاماتي مواجه كرده است، اظهار داشت: مهمترين دستور كار مجلس در تاريخ 17 ارديبهشت ماه بررسي بودجه سال 91 است كه تا پايان ارديبهشت همين روند تصويب ادامه دارد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس، ادامه داد: بررسي و تصويب بودجه 91 در ماه جاري، وقت زيادي را از مجلس خواهد گرفت و با توجه به اين كه هفتم خرداد ماه مجلس نهم آغاز به كار مي كند، قطعا ادامه رسيدگي به استيضاح وزير كار به اين دوره نمي رسد.

آرين منش تصريح كرد: استيضاح شيخ الاسلامی در راستاي انتصاب مرتضوي به رياست تامين اجتماعي مطرح شده و با وجود لغو استيضاح، مرتضوي همچنان بر سمت خود باقي است.

وي افزود: برخي از طراحان استيضاح با وجود قول مرتضوي مبني بر كناره‌گيري از رياست تامين اجتماعي امضاي خود را پس گرفتند و اين در حالي است كه وي به فعاليت خود در اين سازمان ادامه مي دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عضو كميسيون فرهنگي مجلس، خاطرنشان كرد: استيضاح وزير، حق نمايندگان مجلس است و بايد ببينيم با وجود شكايت نمايندگان به ديوان عدالت اداري، مجلس نهم چه تصميمي در اين زمينه اتخاذ خواهد كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
0
0
وزیر کار باید برکنار شود چون اصلا برای جوانان کاری انجام نداده است و ما ....نمیخواهیم او اصلا برای اینکار ساخته نشده است فقط در ایران مثلا وزیر بازرگانی یک دفعه وزیر نفت میشود و مثلا رویانیان که بنزین را قیمت نجومی کرده است و چند ماه دیگه نجومی.... سکان فوتبال پیروزی با کلی پول که حتما قرار داد ..... ..... قیمت ماشین هم باید همان قیمت قبلی شود .... خداکنه همه مسئولان نظارت کافی داشته باشند و بدون مهر و تایید کردن قیمتها گران نشود و مملکت افسار داشته باشد و فقط حرف نباشد . به امید ازادی یتیمان مهدی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین