کد خبر: ۱۵۴۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴
هفته سي و پنجم سري A

هم يوونتوس برد، هم ميلان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در اين ديدار که در ورزشگاه نووارا برگزار شد، بازيکنان يوونتوس بازي را بهتر آغاز کردند و در دقيقه 16 توسط ميرکو ووچينيچ به گل رسيدند. حملات شاگردان کونته با وجود اين گل ادامه يافت تا اينکه در دقيقه 40 توسط مارکو بوريلو به گل دوم خود دست يافتند و نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

با شروع نيمه دوم باز هم اين بازيکنان يوونتوس بودند که به بازي هجومي روي آورند و در دقيقه 50 توسط آرتور ويدال به گل سوم خود دست يافتند اما اين پايان کار نبود و ووچينيچ در دقيقه 64 گل دوم خود و چهارم تيمش را به ثمر رساند و بازي در نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

در ديگر ديدار حساس ميلان توانست با نتيجه 4 بر يک از سد ميزبانش سيه‌نا بگذرد و اختلاف سه امتيازي خود با يوونتوس صدرنشين را حفظ کند.

گل‌هاي ميلان را در اين ديدار کاسانو (26) و زلاتان ابراهيموويچ (29 و 90) و نوچرينو (90) به ثمر رساندند. تک گل سيه‌نا را هم بوگاني در دقيقه 83 به ثمر رساند.

در ديگر بازي حساس هم اينتر با نتيجه 2 بر يک در جوزپه مه‌آتسا از سد چزه‌نا گذشت. گل‌هاي اينتر را در اين ديدار چوکواما (59) و ماورو زاراته (72) به ثمر رساندند. در آخرين بازي اين هفته هم تا امشب اودينزه به مصاف لاتزيو مي‌رود.


برنامه و نتايج بازي‌هاي شنبه

پالرمو يک ـ کاتانيا يک

کالياري صفر ـ کيه‌وو صفر

رم 2 ـ ناپولي 2

يکشنبه

بولونيا 3 ـ جنوا 2

آتلانتا 2 ـ فيورنتينا صفر

اينتر 2 ـ چزه‌نا يک

لچه يک ـ پارما 2

لچه يک ـ پارما 2

سيه‌نا يک ـ ميلان 4

نوارا صفر ـ يوونتوس 4

اودينزه ـ لاتزيو (امشب)

جدول رده‌بندي:

1ـ يوونتوس 77 امتياز

2ـ ميلان 74 امتياز

3ـ ناپولي 55 امتياز 

ورزش3
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین