کد خبر: ۱۵۴۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹

اعدام پسرخاله‌ها به جرم تجاوز به 4زن!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو پسرخاله‌ كه چهار زن را ربوده و مورد آزار جنسي قرار داده ‌بودند از سوي قضات دادگاه كيفري‌استان تهران به اعدام و زندان محكوم شدند.

دو پسرخاله 24ساله كه نقي و پيمان نام ‌دارند متهم هستند يك سال پيش چهار زن جوان را به عنوان مسافر سوار ماشين خود كردند و در يك سوله نزديكي تره‌بار ميدان راه‌آهن مورد تجاوز قرار دادند. اين متهمان وقتي شناسايي شدند كه يكي از قربانيان مشخصات خودرو آنها را به پليس داد و در گشت‌زني‌هاي ماموران دو پسرخاله بازداشت شدند.

اين متهمان كه فكر مي‌كردند مدركي عليه‌شان در دست پليس نيست اتهامات خود را انكار كردند اما وقتي از سوي قربانيان شناسايي شدند جزييات جنايات خود را فاش كردند. آنها اعتراف كردند با ماشين پرايدشان زنان را به عنوان مسافر سوار مي‌كردند و به سمت سوله‌اي خالي كه اطراف ميدان تره‌بار بود، مي‌بردند و آنجا مورد تجاوز قرار مي‌دادند. يكي از پسرخاله‌ها گفت: ما هر دو در ميدان تره‌بار كار مي‌كرديم و مي‌دانستيم بعدازظهر سوله خالي است و ميدان هم تعطيل مي‌شود بنابراين مي‌توانستيم با خيال راحت زنان را به آنجا ببريم. با ارسال پرونده دو پسرخاله به دادگاه كيفري‌استان تهران متهمان در شعبه 75 مورد بازجويي و محاكمه قرار گرفتند.

در بخش اول محاكمه كه به صورت علني برگزار شد شاكيان يك به يك در جايگاه حاضر شدند و آنچه را اتفاق افتاده ‌بود توضيح دادند. يكي از آنها گفت: چون در خانه ميهمان داشتم و تاكسي و اتوبوس هم نبود سوار پرايدي شدم كه به نظر مسافربر مي‌آمد. قرار شد آنها من را تا ميدان راه‌آهن برسانند. در راه مردي كه روي صندلي راننده نشسته‌ بود با چاقو من را تهديد كرد و بعد هم خود را به صندلي عقب رساند. آنها من را به يك سوله بردند و بدون توجه به خواهش‌هايم مورد آزار قرار دادند. هر دو آنها من را مورد تجاوز قرار دادند و بعد هم تهديدم كردند كه اگر شكايت كنم من را مي‌كشند. سپس شاكيان ديگر جزييات آنچه بر آنها رفته ‌بود را توضيح دادند. در ادامه متهمان در جايگاه حاضر شدند و اتهام خود را رد كردند. آنها مدعي ‌شدند برايشان پاپوش درست شده ‌است. دو پسرخاله در پاسخ به سوال قاضي در مورد اينكه اگر هيچ‌كدام از اين زنان را نمي‌شناسد چطور گوشي موبايل يكي از آنها در خانه‌شان پيدا شده است سكوت كردند و حتي نتوانستند توضيح دهند اگر قربانيان دروغ مي‌گويند پس چطور مشخصات داخلي ماشين آنها را توضيح دادند. بعد از اينكه متهمان در برابر سوالات سكوت كردند ادامه رسيدگي به صورت غيرعلني برگزار شد و متهمان در مورد اتهام تجاوز به عنف مورد پرسش قرار گرفتند.

در اين جلسه سه نفر از قربانيان جزييات تعرض را توضيح دادند اما يكي از آنها كه در شرايط روحي بسيار بدي قرار داشت در جلسه حاضر نشد.

به گزارش شرق،بعد از پايان جلسه محاكمه و در حالي‌كه متهمان همه اتهامات خود را انكار مي‌كردند هيات قضات شعبه 75 دادگاه كيفري‌استان تهران براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند و در نهايت متهمان را هر كدام به يك‌بار اعدام به جرم تجاوز به عنف به چهار زن و 15سال حبس به جرم آدم‌ربايي محكوم كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
یه فکری به حال این گرونی ها بکنید با این خبرا مردم را سرکار نذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
همهٔ این بی‌ شرفها رو اعدام کنید...
ناشناس
|
Japan
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
خداوند سزاي ستمكاران رامي دهد. آمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
دست قضات مربوطه درد نکند. خداوند توفیقات بیشتری به امثال اینها بدهد تا شر فاسدان را ازجامعه مابرطرف نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
گروني تو سرت بخوره اول بايد مملكت سالم بشه بعد رفت دنبال موارد ديگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
بنظرمن زندان بااعمال شاقه واسه این متجاوزهاکافیه!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین