کد خبر: ۱۵۴۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۱

مرادی بهترين وزنه‌بردار آسيا شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پایان چهل و سومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی، سهراب مرادی ملی پوش دسته 85کیلوگرم کشورمان به عنوان بهترین وزنه بردار معرفی شد. 

سهراب مرادی در رقابت های دسته 85 کیلوگرم با مهار وزنه های 172 کیلوگرم در یکضرب و 216 کیلوگرم در دوضرب، در حضور کیانوش رستمی، قهرمان جهان و بهترین وزنه بردار جوان سال 2011 دنیا، به مدال طلای آسیا دست یافت تا به دلیل نزدیک تر بودن رکوردهایش به رکوردهای جهانی این رشته، از سوی کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین وزنه بردار چهل و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شود.

در رده بندی بهترین وزنه برداران آسیا، بعد از سهراب مرادی که 462 امتیاز به دست آورد، کیانوش رستمی با 456 امتیاز دومین وزنه بردار برتر مسابقات معرفی شد و بهداد سلیمی هم با 451 امتیاز، بعد از «جائه یوک سا» از کره جنوبی در رده چهارم ایستاد.

در این رده بندی سجاد انوشیروانی با 434 امتیاز، سجاد بهروزی با 433 امتیاز، مرتضی رضائیان با 425 امتیاز به ترتیب در رده های سیزدهم، پانزدهم و بیستم قرار گرفتند.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، تیم ملی وزنه برداری کشورمان با کسب هشت مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز و 501 امتیاز تیمی، پس از 9 سال روی سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین