کد خبر: ۱۵۴۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹

دنیزلی: بازیكنان اخراجی فردا اعلام می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام كرد، لیست بازیكنان اخراجی این تیم پس از دیدار با فولاد خوزستان اعلام خواهد شد.

مصطفی دنیزلی روز شنبه در جمع خبرنگاران در باره دیدار تیمش مقابل راه آهن شهرری گفت: تیم ما چهار دیدار مهم پیش رو دارد كه ابتدا باید ۲ مسابقه خود را در لیگ برتر برگزار كنیم.

وی ادامه داد: در پایان مسابقات پرسپولیس درلیگ برتركه مقابل فولاد خواهد بود با مدیریت باشگاه در خصوص فصل آینده صحبت خواهم كرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد ازپایان لیگ برتر باید به مصاف الشباب در امارات برویم و در این دیدار برای اول شدن در گروه خود تلاش خواهیم كرد.

وی در خصوص شناخت خود از تیم راه آهن، تصریح كرد: بازی های راه آهن را بار ها دیده ام و فكر می كنم این تیم با توجه به عملكرد خوبی كه دارد، استخاق قرار گرفتن در جایگاه بالاتری را دارد.

وی اظهارداشت: باید تمام تلاش خود را كنیم كه دیدار با الهلال را از ذهن هواداران پاك كنیم.زیرا هواداران ما لایق شادی هستند.

دنیزلی درخصوص اینكه آیا اعتقادی به كم كاری بازیكنان دارد، گفت: به هیچ عنوان چنین اعتقادی ندارم و باید اعلام كنم در چند مرتبه ای كه در ایران كار كرده ام، چنین برنامه فشرده ای را ندیده بودم.

وی خاطرنشان كرد: تیم ما هر چهار روز یك بار باید بازی كند و این فشار بسیار سنگینی را به تیم وارد می كند. برای بازی كردن در چنین لیگی باید بازیكنان زیادی در اختیار داشته باشیم در غیر این صورت با مشكلات این چنینی روبه رو می شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با الهلال خستگی ما كاملا مشخص بود و دیدیم كه شیث رضایی و مهرداد پولادی كه در لیگ بازی نكرده بودند، عملكرد بهتری داشتند.

دنیزلی خاطرنشان كرد: در تركیه هم چنین برنامه ای وجود دارد كه تمام ۱۸ مربی لیگ به شدت به این برنامه اعتراض كردند.

وی درخصوص اینكه آیا اعلام اخراج ۱۰ بازیكن از سوی او باعث كم كاری بازیكنان نشده است، گفت: به هیچ عنوان اعتقادی به كم كاری بازیكنان ندارم.

دنیزلی بااشاره به احتمال جدایی علی كریمی از تیم پرسپولیس اظهارداشت: كریمی در این مورد با من صحبتی نكرده و بهتر است پاسخی به این سئوال ندهم.

سرمربی سرخپوشان اعلام كرد كه پس از دیدار با فولاد لیست بازیكنان اخراجی تیم خود را اعلام خواهد كرد.

وی درمورد اینكه چرا مدتی است، شادابی گذشته راندارد، گفت: بعد ازبازی با الهلال كمی ناراحت هستم، زیرا در زندگی كاری همیشه مدعی بودم و این شرایط برایم دشوار است.

دنیزلی در خصوص انتقاد هایی كه از او شده است، اظهار داشت: كارنامه مربیان بهترین راه برای شناخت آنهاست و نمی خواهم در این خصوص صحبتی كنم . اما از تمام انتقاد ها سود خواهم برد.

وی بااشاره به ممنوعیت استفاده از دروازه بان خارجی در لیگ ایران ادامه داد: دلیل گرفتن این تصمیم را نمی دانم، اما دروازه بان و خط حمله دو پست بسیار مهم در فوتبال است و نباید بعضی تصمیم ها راگرفت.درفوتبال ایران تنها هفت دروازه بان خوب وجود داردو این كار را برای باشگاه های دیگر سخت می كند.

دنیزلی درخصوص استفاده از مربی بدنساز، تصریح كرد: استفاده از مربی بدنساز نیاز به داشتن تاریخ دقیق لیگ دارد وبه طور حتم از فصل آینده مربی بدنساز در كادرفنی ما خواهید دید.

به گزارش ایرنا،وی درادامه اظهارداشت: هیچ مشكلی میان من و باشگاه وجود ندارد و باید از حمایت های رویانیان تشكر كنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین