کد خبر: ۱۵۵۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵

متهم:نمی‌دانستم‌دولتی‌ها انقدرنامردهستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: متهم پرونده با بیان اینکه از ارتباط با آقایان دولتی ابراز ندامت می‌کند گفت: فکر نمی‌کردم برخی آدم‌های دولتی انقدر نامرد هستند.

متهم «ک ـ ر» برای بیان آخرین دفاعیات خود در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه از روزی که از بازداشت خارج شدم هیچ ارتباطی با وزیر سابق راه ندارم اظهار داشت: از ارتباط با آقایان دولتی به شدت ابراز ندامت می‌کنم.

متهم خطاب به قاضی سراج گفت: بلانسبت شما قبلا فکر نمی‌کردم که آدم‌های دولتی به این اندازه نامرد باشند من بعد از خروج از زندان با هیچ کس صحبت نکرده‌ام که اگر قرار بود حرفی زده شود تا الان زده شده بود.

اگر می‌خواستم تبانی کنم تا الان تبانی می‌کردم. روزی که اقرار کردم آقای الف موضوع 200 میلیون تومان را مطرح کرد اما در ادامه رقم ها بالاتر رفت تا جایی که دیدم بر پاکت مورد نظر این همه پول جای نمی‌گرفت.

قاضی سراج گفت: موضوع 400 میلیون تومان جدایی از آن 200 میلیون تومان است.

متهم با بیان اینکه پول‌هایی که گرفته‌ام کاملا مشخص است گفت: قبض انبار و رسید‌ها وجود دارد و 400 میلیون نبوده بلکه 200 میلیون تومان و بابت 20 درصد قرارداد بوده است. احتمالا 400 میلیون تومان را باید داخل خود گروه دنبالش بگردند تا ببینند کجا گم شده است و ربطی به من ندارد.

متهم با بیان اینکه اگر علیه وزیر سابق راه هم پرونده‌ای وجود دارد به من ربطی ندارد زیرا من به او پولی ندادم گفت: دادسرا همه دنبال متهم کردن بقیه هستند و شاید من هم این کار را می‌کردم جو دادسرا با جو دادگاه فرق می‌کند.

متهم در پاسخ به اظهارات قاضی مبنی بر اینکه یکی از متهمان مدعی است از شما پول گرفته است گفت: او می‌خواهد بین خودش و مرحوم «الف ـ ر» سپر ایجاد کند.

قرار بود با من کار ساخت و ساز انجام دهد و اگر من می‌خواستم تبانی کنم منکر می شدم من برای پروژه شیراز ـ بندرعباس کار می‌کردم 20 مورد لیست دادم و 6 سفر خارجی رفتم به همین دلیل هم پول دریافت می‌کردم.

می‌توانید بروید تحقیق کنید که من نسبت به شرکت تراورس طلبکار بودم یا بدهکار.

نماینده دادستان در این لحظه خطاب به قاضی گفت: متهم قبلا در آخرین دفاعیات اعلام کرده که تمام اعترافات خود را قبول دارد.

متهم در ادامه گفت: من آن روز حال مساعدی نداشتم و شاید به جای طلب بدهی نوشته‌ام من همیشه از شرکت تراورس طلبکار بودم.

در ادامه وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و خطاب به قاضی گفت: کجای قانون تصویب شده که حین بیان آخرین دفاع توسط متهم مدعی‌العموم می‌تواند بلند شود و حرف بزند.

وی در ادامه در پاسخ به اظهارات قاضی سراج مبنی بر اینکه نماینده دادستان با اجازه من صحبت کرده است گفت: شما هم حق ندارید حین بیان آخرین دفاع به نماینده دادستان اجازه دهید.

قاضی سراج در پاسخ به او خاطر نشان کرد: چگونه شما می‌توانید 10 میلیون از متهم بابت حق‌الوکاله بگیرید و بگویید مجانی است ولی ما نمی‌توانیم اجازه دهیم.

قاضی سراج در ادامه خطاب به وکیل متهم که مدام عرض ارادت به قاضی داشت گفت: من نوکر شما هستم انقدر ارادت نداشته باشید.

وکیل مدافع با بیان اینکه فعلا امور دست شما است گفت: متهم اصلی این قسمت معاون وزیر است و این دادگاه صلاحیت رسیدگی ندارد و حتی رئیس قوه قضائیه هم نمی‌تواند این جابجایی را انجام دهد. اگر هم به این نکته رسیدید که پول دریافتی توسط موکل بابت نقش وی در ارتباط با وزیر سابق راه است من حرفی ندارم.

به گزارش فارس،وی در پایان گفت: این قرارداد در زمان وزیر فعلی راه نهایی شده و نمی‌دانم که آیا متهم با وزیر فعلی هم در ارتباط بوده است یا خیر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
نوش جانتان نباشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین