کد خبر: ۱۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵

دفاعیات زن همسایه در بازی وحشت کودک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این زن که فریبا نام دارد با ابراز تأسف از این حادثه اصرار دارد هیچ‌گناهی نداشته است.

زنی با مراجعه به بازپرس موسیوند از شعبه دوم دادسرای یافت‌آباد تهران ادعا کرد پسر 2 ساله‌اش به نام «امیرعلی» وقتی ساعت 10 شب 14 اسفند ماه سال گذشته در حال بازی در پارکینگ بود با برخورد چشمش به شیشه‌ای کور شده است.

این زن گفت که شیشه متعلق به زن همسایه‌ است که در زیرزمین خانه‌شان کارگاه مونتاژ میز دارد و وی را مقصر این حادثه می‌داند.

با این شکایت، بازپرس پرونده «فریبا» را احضار کرد، این زن که تعجب کرده بود در دفاع از خود گفت: «من در زیرزمین هیچ کارگاه مونتاژکاری ندارم و شیشه‌ای هم وجود ندارد که چشم این بچه به آن خورده باشد. من قبلاً جای دیگری مونتاژکاری می‌کردم و دیگر این کار را ادامه ندادم. در پارکینگ هم به اندازه عرض یک یخچال چوب و نئوپان روی هم گذاشته‌ام چیزی که در بیشتر پارکینگ‌‌ها عادی است.»

وی افزود: « ساعت 11 شب حادثه بود که داد و فریاد‌های زن همسایه را از بیرون خانه شنیدم وقتی پائین دویدیم امیرعلی را دیدیم که چشمش خون آلود بود و مادرش کمک می‌خواست. حتی آن شب کمک کردیم و در بیمارستان نیز به ملاقاتش رفتیم. مدتی که گذشت ناگهان سپیده خانم به جلوی در خانه ما آمد و گفت که چشم بچه‌اش به خاطر وسایل ما در پارکینگ به این روز
افتاده است.

تعجب کردیم چرا که تا آن لحظه چنین ادعا‌هایی نشده بود و مادر امیرعلی خواست به محضر برویم و برگه‌ای امضا کنیم تا آینده پسرش را تا 18 سالگی تأمین کنیم و خواست هزینه‌‌های بیمارستان بچه‌اش را که هفته‌ای 2 بار باید تحت درمان قرار می‌گرفت بپردازیم و لنز 4 میلیون تومانی چشم امیرعلی را نیز بخرم.»

فریبا گفت: «معتقد هستم که ما در این حادثه دخالت و نقشی نداشتیم به خاطر همین درخواست آنها را هم نپذیرفتم و سپیده خانم انگار تصمیم گرفته شکایت کند. باز اصرار دارم که این حادثه به خاطر سهل‌انگاری والدین امیرعلی رخ داده است و نمی‌دانم چرا می‌گویند امیرعلی کور شده است چرا که این بچه می‌بیند و تنها نیاز به درمان دارد.»

بازپرس موسیوند در این خصوص گفت: «مادر بچه با معرفی 2 شاهد اصرار دارد این حادثه در پارکینگ رخ داده و مقصر زن همسایه است و در برابر این ادعا‌ها زن همسایه با معرفی دو شاهد گفته که هیچ نقشی در حادثه نداشته است.»

به گزارش ایران،وی افزود: «در حال حاضر پیگیری‌‌ها ادامه دارد و باید از تناقض‌گویی‌‌ها ابهام زدایی شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
مادر بچه عرضه نداشته بشو جمع کنه ول کرده تو پارکینگ آخه پارکینگ جای انباری و ماشینه بچه اونجا چه غلطی می کرده
فریبا بی گناهه و باید به عنوان تهمت و بهتان از مادر امیر علی شکایت کند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین