کد خبر: ۱۵۵۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

اعدام اغفال کننده دختران در تبریز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادگستری آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از به دار آویخته شدن مرد شیطان صفتی که با اغفال دختران کم سن و سال افکار پلید خود را عملی می کرد ، خبر داد.

در اطلاعیه دادگستری استان آمده است مرد شیطان‌صفتی که با استفاده از غفلت والدین، دختران کم سن و سال را به بهانه‌های مختلف اغفال و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد؛ با تلاش و جدیت دستگاه قضایی و ماموران اداره آگاهی استان دستگیر و پس از اقرار و اعتراف به اعمال مجرمانه خود و طی مراحل دادگاه، به مجازات اعدام محکوم و حکم وی در زندان تبریز اجرا شد.

در این اطلاعیه آمده است: این مرد با پرسه زدن در مناطق خلوت و محلات حاشیه شهر تبریز با معرفی خود به‌عنوان مامور آموزش و پرورش و راننده سرویس مدارس، و با استفاده از غفلت والدین، دختران کم سن و سال را به بهانه‌های مختلف اغفال کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

با شکایت والدین قربانیان، این شخص، تحت تعقیب قرار گرفت و با تلاش و جدیت دستگاه قضایی و ماموران اداره آگاهی استان دستگیر و در مراحل رسیدگی به اعمال مجرمانه خود اقرار و توسط دادگاه کیفری استان محاکمه شد.

این شخص به اتهام آزار و اذیت جنسی دختران کم سن و سال به مجازات اعدام محکوم و حکم صادره در دیوان‌عالی کشور تایید و محکوم علیه در محوطه زندان تبریز به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش مهر،در این اطلاعیه برای پیشگیری و جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخی از والدین و اولیا و مربیان مدارس خواسته شده است، در مراقبت و مواظبت از فرزندان و شاگردان خود کمال دقت و احتیاط را به عمل آورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
به نظر شما میشه دختر کم سن و سال رو اغفال کرد؟؟؟
چرا راحت نمیگید به دختر بچه ها تجاوز جنسی می کرد !!!
تا کی باید مسائل و جرائم رو پرده پوشی کرد؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین