کد خبر: ۱۵۵۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴

امام جمعه سراب: دولت گرانی‌های سرسام‌آور را مهار کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه سراب گفت: گرانی‌های سرسام آور باید از سوی دولت مهار شده و با متخلفان برخورد شدید صورت گیرد.

حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سراب اظهار کرد: مردم مسلمان آذربایجان که 86 درصد آن را شیعیان تشکیل می‌دهند از این اقدام وقیحانه دولتمردان خود خشمگین هستند.

خطیب جمعه سراب تصریح کرد: مسلمانان به ویژه مردم استان آذربایجان شرقی انتظار دارند دولت باکو هر چه زودتر نسبت به تجدید نظر در غیرانسانی و ضد بشری رژه همجنس‌بازان کند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان در برابر اراده ملت ایستاد، تاکید کرد: دولت باکو باید در مقابل حرکات ضداسلامی خود ‌در برابر مسلمانان جوابگو باشد و اقدام ضد‌اسلام و دین در کشوری که 86 درصد آن شیعه بوده قابل قبول نیست.

دولت گرانی‌های سرسام‌آور را مهار کند

امام جمعه سراب‌ همچنین گفت: گرانی‌های سرسام آور باید از سوی دولت مهار شده و با متخلفان برخورد شدید صورت گیرد.

وی با طرح این پرسش که چرا برنامه‌های یکسان سازی نرخ در حوزه انرژی و نان موفق بوده اما در دیگر اقلام کارساز نیست، اظهار کرد: به نظر می‌رسد دولت عزم جدی برای یکسان سازی قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را ندارد چرا که می تواند با شدت عمل با گرانفروشان برخورد کند.

حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: قابل قبول نیست که یک کالای واحد در دو مغازه کنار هم قیمت متفاوتی داشته باشند.

امام جمعه سراب یادآور شد: اگر ادعای مسلمانی و پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام را داریم نمی‌توانیم به خود اجازه دهیم تا با افزودن غیرمتعارف بر قیمت اجناس، زندگی و معیشت مسلمانان را در تنگنا قرار دهیم.

خطیب جمعه سراب از محشور شدن گرانفروشان و افرادی که به هرنحوی با ‌غش در معامله سعی در فریب مردم داشته باشند در دینی غیر ‌از ‌اسلام در روز قیامت خبر داد و احادیثی را در این زمینه از ائمه اطهار (ع) به حاضران نقل کرد.

اکرمی همچنین با گرامیداشت روز مادر و ولادت دخت نبی مکرم اسلام (س) گفت: آیین‌های مناسب این روز فرخنده از سوی مردم ولایتمدار ایران اسلامی برگزار شود.

امام جمعه سراب مقام مادری را دارای شان و جایگاه والایی در نظام اسلامی دانست و گفت: دعای خیر مادران همواره ضامن موفقیت و بهروزی فرزندان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
0
0
خداخیراززندگی گرانفروشان ومحتکرین بردارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین