کد خبر: ۱۵۵۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۶

علی دايی: با اين شرايط در راه‌آهن نمی‌مانم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سرمربي تيم فوتبال راه آهن معتقد است اكنون كه فصل تمام شده، راه آهني‌ها بايد به دنبال دريافت مطالبات‌شان باشند.

به گزارش ايسنا، علي دايي در نشست خبري بعد از بازي با شاهين بوشهر كه با برد 4 بر يك تيمش همراه بود، عنوان كرد: اول از همه مي‌خواهم از زحمت‌هاي بازيكنانم، كادر فني و مديريت باشگاه تشكر كنم كه در طي فصل ما را كمك كردند.

وي همچنين درباره بازي امروز تيمش گفت: ما برابر شاهين از همه لحاظ برتر بوديم. هم در نيمه اول و هم در نيمه دوم. همچنين اگر دقت بيشتري مي‌كرديم، مي‌توانستيم يك نتيجه عجيب و غريب را رقم بزنيم.

سرمربي راه آهن در ادامه با بيان اينكه هدف ما در اين فصل اين بود كه يك رتبه تك رقمي را به دست آوريم، توضيح داد: روندمان در اين فصل خوب بود مخصوصا در اواخر فصل. مطمئن باشيد هيچ تيمي زير اين همه مشكلات دوام نمي‌آورد. اين بازيكنان من بودند كه با تمام غيرت و وجودشان كار كردند و امروز هم ثمره آن را مي‌بينيم كه راه‌آهن چند پله بالاتر آمد. ما از فردا كارمان شروع مي‌شود تا دنبال مطالبات‌مان برويم. دوست داشتم راه‌آهن در رده‌ي بالاتري قرار بگيرد. شرايط و مشكلاتي كه در اين فصل وجود داشت، اجازه نداد كه مقام بهتري را كسب كنيم و به اعتقاد من با توجه به اين شرايط، اين رتبه‌اي كه گرفتيم، بهتر از رتبه تك رقمي است.

دايي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه آيا از بازيكنانش در طي فصل راضي است،‌ تاكيد كرد: من از اول هم از بازيكنانم راضي بودم. تيمي كه قبل از آغاز ليگ 10 روزه جمع شود و با آن 10 روز كارش را شروع كند و در نهايت چنين نتايجي هم كسب كند نشان از توان فني بالاي آن دارد.

وي همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه آيا فصل بعد هم در راه آهن حضور خواهد داشت بيان كرد: من با اين شرايط در راه آهن نمي‌مانم. اول بايد ببينم وضعيت اين تيم به چه شكل خواهد بود بعد درباره ماندنم تصميم مي‌گيرم.

سرمربي راه آهن در پايان درباره خوشحالي‌هايش در آخر فصل و بخصوص برابر تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد: بازي‌ نيم فصل اول برابر پرسپوليس حساس نبود و اين بازي تاثيري در جريان ليگ نداشت اما در بازي فصل دوم افتادن يا نيفتادن شرط بود. من هميشه به خاطر بردن تيمم خوشحال بودم اما در نيم فصل اول برايم فرقي نمي‌كرد و توانستم راحت خودم را كنترل كنم. امروز هم ديديد كه با توجه به اينكه نتيجه برايم فرقي نداشت با هر گل راه‌آهن خوشحال مي‌شدم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین