کد خبر: ۱۵۵۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۳
قاتل ۶۵ ساله:

مریم از من ۵ میلیون طلا خواست، نداشتم بدهم، درگیر شدیم، کشته شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه جام‌جم نوشت:
به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در خیابان شیخ محمدی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری115رازی قرار گرفت. با حضور ماموران در صحنه و گزارش به قاضی کشیک قتل و پلیس آگاهی، عوامل تجسس کلانتری به تحقیق از پسر مقتول پرداختند. 

وی به ماموران گفت: در حال بازگشت به خانه بودم که همسر سابق مادرم به نام محمدصادق (65 ساله) را دیدم که با عجله از خانه ما خارج شد. پس از ورود به خانه متوجه شدم مادرم به قتل رسیده است.با توجه به شناسایی عامل جنایت، عوامل تجسس کلانتری چند ساعت بعد از وقوع جنایت، موفق به دستگیری متهم فراری شدند.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی

در این ارتباط پرونده‌ای تشکیل شد و به دستور روشن، بازپرس شعبه سوم ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.متهم پس از انتقال به اداره دهم، به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان کرد 7 سال پیش با مریم (مقتول) ازدواج کردم. اوایل مشکلی میان ما وجود نداشت تا این‌که پس از مدتی، مریم متوجه شد من علاوه بر وی، دارای همسر دائم و فرزند هستم؛ از آن زمان به بعد بود که اختلافات من و مریم آغاز شد و در ادامه مجبور شدیم از یکدیگر جدا شویم.

وی درباره انگیزه خود از ارتکاب جنایت گفت: از زمانی که اختلافات من و مریم آغاز شد، وی به بهانه‌های مختلف از من پول می‌گرفت و تهدید می‌کرد موضوع ازدواجمان را به خانواده‌ام خواهد گفت. 

در این مدت مبالغ بسیار زیادی پول به مریم پرداخت کرده بودم؛ حتی یک هفته قبل از جنایت نیز حدود 5 میلیون تومان برای او طلا خریدم تا شاید قدری آرام شود اما او هر بار و پس از چند روز، همان رفتار قبل خودش را تکرار می‌کرد. روز حادثه به خانه‌اش رفتم تا بگویم دیگر به علت مشکلات مالی امکان پرداخت پول به وی را ندارم که او پس از شنیدن این حرف، مرا به خیانت متهم کرد و بار دیگر درگیری ما آغاز شد.

متهم اضافه کرد: در یک لحظه نفهمیدم چطور شد که با وسیله چوبی که روی میز بود، ضربه‌ای به پشت سرش زدم و بلافاصله از آشپزخانه چاقویی برداشته و چندین ضربه به او وارد کردم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
0
خوشا دلی که مدام از پی هوس نرود
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
0
مردی که دارای چندهمسرباشدمطمئنابااین مشکلات مواجه شده که نهایتابه طلاق یاسست بودن عاطفه وخودکشی یاقتل منجرمی شود.......چون نه اقایان عدالت رادرحق خانواده هایش رعایت می کنن ونه سایر همسران احساس رضایت می نمایندهرکدام اززنهااحساس می کنندکه ان دیگری بیشترمی خورد یا می گرددیا...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین