کد خبر: ۱۵۶۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۵

بادامچیان: فکر نمی‌کردم رای نیاورم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با اشاره به نتایج انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رای نیاوردن برخی نمایندگان شاخص گفت: انتخابات مثل ورزش صحنه رقابت است ، گاهی یک تیم پیروز می شود و گاهی نمی شود ، نه پیروزی او دلیل اتفاق خاصی است و نه باخت او نشان از ضعف زیاد اوست.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: در هر مجلسی یک عده می آیند و یک عده می روند و رای نیاوردن من اشکال ندارد ، اما فکر نمی کردم وارد مجلس نهم نشوم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رای نیاوردن پای ملت است و من کاری نمی توانم انجام دهم ، مثل جناب آقای ناطق نوری که همه صد در صد او را نماینده دور بعد می دانستند ولی رای نیاورد ؛ انتخابات وقتی اینگونه است ، خود دلیلی بر آزادی انتخابات است ؛ لیکن مردم به من و جناب حبیبی هنوز محبت دارند.

وی افزود: بعد از اعلام نتایج انتخابات که به مجلس آمدم ، شاد و سرحال بودم که بار خلق از دوشم فرو افتاد ، ولی برخی نمایندگان ناراحت بودند و می گفتند حضور شما در مجلس موثر بود ؛ هرچه بود ، حداقل برای شما خبرنگاران خوب بودم .

بادامچیان خاطرنشان کرد: ما همواره در حزب موتلفه اسلامی وظیفه یابی و آسیب شناسی می کنیم ، چه در موفقیت ها و چه در ناکامی ها ، در روند خود بازنگری خواهیم داشت ، اما این بازنگری در شرایط مختلف متفاوت است .

وی افزود: فراکسیون موتلفه در مجلس هشتم نقش محوری آرامش ، اعتدال و جلو گیری از تناقض و دادن نقش های غیر موجه را داشت ولی در مجلس نهم وظایف دیگری هم دارد.

قائم مقام موتلفه در خاتمه گفت: ما همواره بازسازی درنظر داریم و شرایط مختلف را تحلیل ، بازیابی و طراحی می کنیم؛ 41 نفر از نمایندگان جدید هم متعلق به فراکسیون ما هستند ، مثلا در سیستان و بلوجلستان خانم عالی به حمایت موتلفه به مجلس آمده است ، آنهم در استانی که زن جایگاه زیاد روشنی نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین