کد خبر: ۱۵۶۰۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶

گزارش تمرين پرحاشيه آبي‌پوشان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تيم استقلال که روز گذشته به دليل اعتراض دسته جمعي بازيکنان تمرين نکرد امروز قصد داشت از ساعت 17:30 در حضور علي فتح الله زاده تمريناتش را پيگيري کند. با توجه به اتفاقات رخ داده تعداد زيادي از خبرنگاران و عکاسان و همين طور هواداران راهي کمپ اختصاصي باشگاه استقلال شدند.

ابتدا هواداران و خبرنگاران پشت درهاي بسته ماندند اما مدير روابط عمومي باشگاه استقلال با ورود خود به کمپ مقدمات حضور عکاسان و خبرنگاران را مهيا کرد. بازيکنان به صورت جداگانه به محل تمرين مي رسيدند اما از يکديگر سؤال مي کردند تکليف تمرين چيست و آيا بايد برگزار مي شود يا خير.

بازيکنان درحالي که هنوز لباس هاي خود را نپوشيده بودند منتظر مديرعامل باشگاه بودند تا وضعيت خود را جويا شوند.

هواداران استقلال درحالي که ابتدا پشت درهاي بسته کمپ اختصاصي اين باشگاه مانده بودند مشغول مصاحبه و گفت و گو با دوربين هاي تلويزيوني شدند.

علي اميري معاون اجرايي باشگاه استقلال هم با بازيکنان تيم به صحبت پرداخت.

* هنگامي که يکي از دوربين هاي تلويزيوني وارد کمپ شد يکي از ليدرهاي استقلال درگيري لفظي با يکي از گزارشگران داشت که مرتضي کامراني رئيس کمپ باشگاه استقلال وساطت کرد و قضيه ختم به خير شد.

*در ابتداي تمرين تيموريان، علي حمودي، فريدون زندي و ساموئل مشغول کار با توپ بودند اما بقيه بازيکنان در تمرين گروهي شرکت نمي کردند و منتظر حضور فتح الله زاده بودند.

* علي فتح الله زاده ساعت 17:45 به محل تمرين رسيد و اين اتفاق در حالي افتاد که بازيکنان اين تيم منتظر حضور مديرعامل بودند. هنگامي فتح الله زاده وارد کمپ استقلال شد بازيکنان به رختکن رفتند و جلسه اي کوتاه مدت با او برگزار کردند. پس از صحبت هاي فتح الله زاده با بازيکنان تيم و قولي که مديرعامل به آنها داد اين بازيکنان بلافاصله وارد چمن شده و تمرين خود را آغاز کردند.

* در ابتداي تمرين مظلومي براي دقايقي با بازيکنان صحبت کرد و از آنها خواست به دور از حواشي به وجود آمده براي ديدار روز چهارشنبه با نسف قارشي تمرکز کنند.

* 200 هوادار استقلال به تشويق مديرعامل و بازيکنان پرداختند.

*حنيف عمران زاده و آرش برهاني با وجودي که در محل تمرين حاضر بودند اما با تيم تمرين نکردند. اين دو به صورت جداگانه براي دقايقي با مديرعامل به صحبت پرداختند.

*تماشاگران حاضر در کمپ استقلال تمام بازيکنان و کادرفني تيم را تشويق کردند و نکته جالب اينجا بود که براي اولين بار حسين علوي مورد تشويق قرار گرفت.

*با توجه به اينکه مديرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه اي اعلام کرده بود قرار است خودش لباس بپوشد و داخل زمين شود خبرنگاران از فتح الله زاده خواستند اين کار را انجام دهد. مديرعامل استقلال در اين لحظه توپ را روي چمن کاشت و از کنار خط کرنر ضربه اي زد که به بيرون رفت. وي براي بار دوم اين کار را انجام داد که توپ گل شد و هواداران هم او را تشويق کردند.

*پس از صحبت هاي بازيکنان و مسئولان تيم همسايه هايي که از روي پشت بام مشغول تماشاي تمرين بودند با ديدن چهره فتح الله زاده شکايت خود را به گوش او رساندند. آنها اعتراض هايي مي کردند و مي گفتند برخي تماشاگران با ايجاد سر و صدا براي آنها ايجاد مزاحمت مي کنند که فتح الله زاده اعلام کرد اين مشکل را به زودي حل خواهد کرد.

* با توجه به اتفاقات رخ داده در تمرين امروز مشکلات آبي پوشان با قول فتح الله زاده حل شد تا به اين ترتيب مقدمات سفر استقلال به ازبکستان فراهم شود.

* قرار است بازيکنان استقلال فردا ساعت 7 صبح راهي مشهد شوند و سپس از آنجا به ازبکستان سفر کنند.

ورزش3

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین