کد خبر: ۱۵۶۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵

وكیل مرتضوی: ادعای توكلی در خصوص قول شرف مرتضوی ساختگی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وكیل رییس صندوق تامین اجتماعی در پاسخ به ادعای احمد توكلی و بحث قول شرف از سوی 'سعید مرتضوی ' تصریح كرد :لفظ ' قول شرف 'ساخته و پرداخته آقای توكلی است كه از وی در این خصوص شكایت نموده‌ایم.

به گزارش ایرنا ، محمد اصلانی وكیل سعید مرتضوی روز دوشنبه با ارسال توضیحاتی در خصوص ادعای توكلی تاكید كرد :بحث' قول شرف ' كه توسط موكلم در مجلس و متعاقباً در رسانه‌های معاند، سوژه‌ای جهت تخریب و انتقام‌گیری از خدمات گذشته اش گردید مطلب دروغ و كذبی است كه آقای توكلی جهت تدارك جنگ روانی و تبلیغاتی علیه وی و به منظور دفاع از خود در مجلس شورای اسلامی ساخته‌اند.

اصلانی افزود : موكلم خداوند سبحان را شاهد می‌گیرد كه چنین لفظی (قول شرف) را نه در جلسه با جناب آقای حداد عادل و نه در جلسه با آقای توكلی بكار نبرده است.

وكیل مرتضوی اضافه كرد:همچنین درخواست دارم (آقای توكلی )نوار مورد ادعای خودشان را برای اطلاع عموم ارائه كنند .دروغ و انتساب ناروایی كه متاسفانه مورد استقبال رسانه‌های بیگانه و معاندینی قرار گرفته است كه از شرف و شرافت انسانی بویی نبرده‌اند و تنها این الفاظ را برای تخریب رقیبان می‌پسندند و از محتوای آن بی‌خبرند.

وی در ادامه توضیحات خود گفت:رسانه های بیگانه با درست قلمداد نمودن دروغ ' قول شرف ' ساخته آقای توكلی، در صدد هستند با ایراد تهمت و افترا و انتساب مطالب كذب به اهداف شوم انتقام‌جویانه خود برسند در حالی كه این مفاهیم ارزشی را در هر بیان و مصاحبه زیر پا نهاده‌اند و اساساً به صداقت و شرافت اعتقادی ندارند، اینك آنرا مستمسك جنگ تبلیغاتی خود قرار داده‌اند.

وی با ذكر این مطلب كه بدیهی است مفاهیم اخلاقی دارای ارزش ویژه‌ای می‌باشند كه نباید آن را در منازعات سیاسی قربانی كرد، اضافه كرد:تنها قولی كه موكلم داده‌است همان روز نیز به آن عمل نمود و آن اعلام آمادگی برای استعفا بوده و لاغیر.
اصلانی تصریح كرد: جناب آقای حداد عادل نیز همان شب استیضاح مراتب را طی نامه كتبی به نمایندگان استیضاح كننده اعلام و حتی متن نامه را بصورت كامل در نیمه شب بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار داد و نمایندگان محترم نیز بر همان اساس امضای خود را پس گرفتند.

وی در ادامه توضیحات خود افزود: در این نامه ذكر هیچگونه قولی به میان نیامده و مبنای استرداد امضاءها كه این نامه است نیز به هیچگونه قولی اشاره ندارد و موكلم نیز همان نامه را كه محتویاتش منطبق با واقعیت است و مبنای عمل نمایندگان بوده قبول دارد.

وكیل مرتضوی توضیح داد: توقعی كه آقای توكلی دارند ترك محل خدمت و تمرد از دستور و مأموریت مافوق است كه فارغ از تمایلات سیاسی و اهداف حزبی و شخصی ایشان، این امر جرم بوده و كسی كه از مأموریت و دستور و امر قانونی مقام مافوق تمرد نماید، براساس قوانین مصوب مجلس محترم شورای اسلامی مرتكب جرم شده و مستوجب تعقیب و مجازات است. لذا اینگونه توقعات از جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی با هر انگیزه و نیتی پذیرفته نیست و فتح بابی برای قانون شكنی و نقض نظم و امنیت اداری به شمار می‌رود.

اصلانی افزود:ترجیح می دانم قوه‌قضائیه نسبت به این جرم رسیدگی و اعلام نظر نماید تا افكار عمومی با این مطالب بی‌ارزش و ساختگی مشوش نگردد.

وی در بخش دیگری از توضیحات خود آورده است:باتوجه به اینكه پس از بیان مطلبی دروغ و سراسر كذب توسط آقای احمد توكلی و تأكید بر اینكه این مطلب ساختگی توسط 4 دستگاه صوتی ضبط شده است، موكلم از طریق یكی از وكلای دادگستری شكایتی را علیه ایشان به عنوان نشر اكاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تنظیم و از مرجع قضایی خواست كه آقای توكلی نوار مورد ادعای خود را ارائه نمایند.

اصلانی افزود:این پرونده از تاریخ 30/1/91 تحت كلاسه 910025 در شعبه 9 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مطرح ‌رسیدگی است كه تا به امروز خبری از نتیجه آن ندارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
0
0
خیلی بی چشم و رویی مرتضوی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین